Gå til innhold

Jeg tror noe er galt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på 35 dager.....

under hel ferien. vi har vært sammen hele tiden, han har ikke vært noen plasser uten oss for å si det sånn.

sovet sammen og vi har ikke kranglet noen ting under ferien.

Han ville alltid før ha sex, mens jeg en del ganger var tilbake holden for jeg hadde myemigrene.

men omtrent gjennom hele forholdet vårt har han aldri bare gitt meg en klem sånn uten videre eller kyss sånn uten videre. er kyss på morgenen og på kvelden.

god natt, sov godt, elsker deg er det siste han sier før vi sovner....men han har ikke tatt initiativ til sex. jeg tok initiativ til sex under ferien,m en så glemte vi av at vi ikke hadde kondomer, så det ble ikke noe til....og vi har nå ikke hatt sex på 35 dager.

er det grunn til enorm bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Campingferie? Er det barn med?

Skrevet

Nei. vi var hos hans mormor. og min far.

men vi hadde egen etasje for oss selv i begge husene.

min far i to etasjer over oss og hans mormor i to etasjer under oss de to plassene.

har aldri vært noe problem de andre årene å ha sex mens vi har vært på besøk.

jeg tror ikke han er utro.....men...jeg er redd han kanskje ikke tenner på meg lenger....jeg vet ikke helt jeg.

jeg har spurt han rett ut om han ikke tenner på meg lenger fordi jeg har lagt på meg litt igjen, men han sier nei...''klart jeg tenner på deg'' så sover han videre....

Skrevet

Om det kun er det som gjør deg mistenksom så tror jeg ikke det nei. De fleste har en sexlyst som svinger, kanskje han rett og slett er inne i en slik periode? Mannen min tar nesten aldri initiativ fordi jeg har hatt vestibulitt og han vendte seg til at det var opp til meg. Han er likevel klar som et egg når jeg gjør det;-) oh, og om vi måtte ha kondom for å ha sex så tror jeg at jeg hadde latt være.

Skrevet

nå har ikke vi noe valg.

jeg har hatt to blodpropper og etter dette tør ikke legene å sette meg på noe prevansjon....

vil heller ikke steriliserer meg før jeg har fåt tmitt neste barn om noen år. desutten må jeg være 25 for å sterilisere meg....så det er ganske kjedelig i grunn, at vi må bruke kondom, men jeg vil ikke bli gravid nå siden det ikke passer. må bli ferdig med utdannelsen nå. har holdt på med denne noen år ekstra enn normalt pga det forrige barnet.

Skrevet

kansje han er i sånn periode.kansje lei av og prøve og blir med på det når du vil nå da.ikke noe å bekymre seg for det da ihvertfall.

Skrevet

ehmm...

har du spurt mannen din om dette? det vil kansje oppklare alt for deg. det er ikke sikkert det er noe å gruble over en gang.

Skrevet

Ikke alle som føler for å ha seg i andre folk sine hus.

Noen enorm bekymring tror jeg ikke du skal ha. Folk forandrer seg innimellom, og har laber lyst innimellom. Ikke unormalt.

Skrevet

der ble det en innimellom for mye,gitt ;o)

Skrevet

Hahaha, da skulle jeg ha vært bekymret for lengst! Vi hadde oss nesten ikke hele svangerskapet, vi. Ikke fordi jeg var vrang, men han hadde ikke lyst. Ettersom magen ble større var det i alle fall uaktuelt ;-).

Godt den tiden er over og ting har "normalisert" seg :-).

Ta deg en prat med han, du.

Skrevet

Hva sier han da?

For dette er et av tilfellene hvor man må snakke med den det gjelder FØR man hører andres mening. Du gjør ting i feil rekkefølge hvis du spør oss først.

Vi aner vel ikke hva som foregår i hodet til mannen din?

Skrevet

Jeg skrev i innlegget litt over her at jeg har spurt han. jeg spurte han rett ut om han ikke tenner påmeg lenger. joda sier han. men så snur han seg vekk igjen.

har spurt han hvorfor han ikke vil ha sex med meg lenger og han sier at han er trøtt når han kommer hjem. så...ja....virker som vi ikke har tid lenger. men vi har jo helgene. og når vi er barnefri er det liksom heller ikke noen grunn til å ikke ha sex. så jeg vet faktisk ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...