KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hørte noen om en "støvsuger" som tar opp innholdet i magen?! Hmmm, mye man skal lure på
Opp og ned er like langt Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ja, man har renselse. Jeg hadde det i tre uker hos første, og 1,5 uke med andremann:)
Bettybu Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jepp, men visstnok i mindre grad enn ved vanlig fødsel! Jeg har ikke mye mensblod til vanlig uansett, og hadde ikke store blødninger utover de første 3-4 dagene.. Husker ikke hvor lenge det varte før de stopet opp, men de "suger ut" en del før de syr igjen ja!!
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Ja det har man. Jeg hadde det i 6 uker, men det var omtrent ingenting... Den første dagen kom det en STOR blodklump ut av meg, så de får ikke ut ALT (ekle detaljer, men...). Trodde det var noe galt ;-) Men de tørker og suger ut det aller meste da, så man blør ikke så mye..
Labambie Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Jeg hadde akutt ks,og hadde da like lang rensele som ved vanlig fødsel.. Tror det var 7 uker. Men jeg var jo i full fødsel da de måtte snitte, så blir kanskje noe annet..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Ja. Jeg hadde katastrofekeisersnitt med første, og da blødde jeg i 8 uker. Nå med 2. hadde jeg planlagt ks, og blødde i 7 uker...
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Var i fødsel lenge før det ble ks...Så kan jo ha noe med det å gjøre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå