Gå til innhold

Har man renselse da man tar KS?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte noen om en "støvsuger" som tar opp innholdet i magen?!

 

Hmmm, mye man skal lure på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man har renselse.

Jeg hadde det i tre uker hos første, og 1,5 uke med andremann:)

Skrevet

Jepp, men visstnok i mindre grad enn ved vanlig fødsel! Jeg har ikke mye mensblod til vanlig uansett, og hadde ikke store blødninger utover de første 3-4 dagene..

Husker ikke hvor lenge det varte før de stopet opp, men de "suger ut" en del før de syr igjen ja!!

Skrevet

Ja det har man. Jeg hadde det i 6 uker, men det var omtrent ingenting... Den første dagen kom det en STOR blodklump ut av meg, så de får ikke ut ALT (ekle detaljer, men...). Trodde det var noe galt ;-) Men de tørker og suger ut det aller meste da, så man blør ikke så mye..

Skrevet

Jeg hadde akutt ks,og hadde da like lang rensele som ved vanlig fødsel.. Tror det var 7 uker. Men jeg var jo i full fødsel da de måtte snitte, så blir kanskje noe annet..

Skrevet

Ja. Jeg hadde katastrofekeisersnitt med første, og da blødde jeg i 8 uker.

Nå med 2. hadde jeg planlagt ks, og blødde i 7 uker...

Skrevet

Var i fødsel lenge før det ble ks...Så kan jo ha noe med det å gjøre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...