Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg ble strippet på fredag, idag har jeg fortsatt blodig eller mer brunlig slim...masssssse slim og..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Hinneløsning..lege har vært oppi livmoren å løsnet på hinnen:)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Har ul termin på torsdag..
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Hallo! Da jeg ble strippet hadde jeg blodig utflod i noen dager jeg og.. Det har jeg hatt begge gangene jeg har blitt strippet. Og MASSE slim og ja :S ganske så ekkelt syns jeg...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2008 Okei...tenkte akkurat å spørre om slimproppen nå,men det er sikkert ikke det dette heller:( var akkurat på do å holdt på å få et lite sjokk,for i trusa lå det masse slim,ikke akkurat klump,mer flytende enn det,men det var blankt,med hvitt og blod i ...har slimet masse i de siste ukene,men det har aldri ligget slik i trusa og så masse som det var nå..men ååå hvor gal jeg blir av alle disse tegnene som er for tiden,men ikke fører noe sted:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå