1prinsesse+2engler Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Men ingen tr og negative tester..... Hmmmmm......nå tuller kroppen med hodet mitt!!! Grrrrrrrr!!!!!!!!
1prinsesse+2engler Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2008 Ingen tr i dag heller og neg test. Har bare tatt slike billigtester da, så kanskje jeg burde dra og kjøpe en cb i dag....
Gulosten™ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Tror ikke det er nødvendig med CB i stedet for sånn strips. Er du gravid kan det bare hende at du produserer HCG litt seint. Det kan også hende at kroppen din bare har hengt seg opp litt. Jeg tok ut spiralen i juni i fjor, og i september var mensen plutselig 2 uker forsinket, var til og med hos legen og tok tester der. Så var jeg en tur hos kiropraktor, og da kom TR dagen etter. Av og til har man bare ubalanser i kroppen, og hvis du prøver veldig å få baby og kanskje tenker veldig mye på det kan stresset føre til forsinkelser. Men vent noen dager før du tester igjen, hvis ikke det blir positivt så gå til legen:)
05-10-15 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er i 3 pp og ventet også tanta på torsdag eller fredag. Men har ennå ikke sett noe til henne. Får bare negative tester. Har ømme bryster som kommer og går i løpet av dagen, hvit utflod og tappen er myk utenpå og hard inni. Får bare vente litt og teste om noen dager hvis det ikke skjer noe annet.
1prinsesse+2engler Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Syklusen min har ALLTID vært akkurat 28 dager. Skjønner ikke hvorfor den skal begynne å tulle nå?! Og noe stress med babylaging har det ikke vært denne mnd heller. Vi har tatt ferie fra det og BARE kost oss ;p Så tror ikke det er grunnen. Men jeg føler meg ikke gravid heller. Hmmm... Har murringer da. Kjennes av og til ut som jeg får tr hvert øyeblikk, men nei.... Men det er ikke noe annet å gjøre enn å vente og se. Kjøpte en cb i dag, så skal ta den i morra tror jeg.
1prinsesse+2engler Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Lurer på om det kanskje var en svaaak skyggestrek på billigtesten i dag.....
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Tok en test til idag i hååååååp om at det skulle vise seg 2 streker... men nei da! Får bare innse at det ikke skjedde noe denne gangen heller.. IKM hadde jeg 29 og er 2 dager over.. har tatt 3 tester (aldri tatt så mange før) men nå er det nok. Heldigvis bare billigtester ellers ville jeg blitt ruinert... HVOR ER TR???
3Mai2010spire i magen;) Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde det akkurat på samme måte sist måned vår 1pp. Jeg fikk ikke mensen, og gikk 2 uker "over tiden" :/ Vet ikke hvor MANGE tester jeg tok og alle viste negativt ;( Til slutt bestilte jeg legetime, men før jeg rakk å dra til legen fikk jeg plutselig eggløsning!! Kvelden før kjente jeg det spente seg i venstre side og jeg tenkte at "endelig kommer mensen". Men ingen mens neste morgen! På ettermiddagen når jeg var på do så jeg masse eggløsningsslim på papiret. Jeg tok en EL test og den var så sterk som den kunne blitt!! Så da hadde jeg tydeligvis bare hoppet over en mens! :/ Det har aldri skjedd før, men jeg tror kanskje det var fordi dette var 1 måned vi skulle starte prøvingen, og jeg var superspent!! Etter at jeg fikk pos på eggl testen var det bare å hive seg rundt å ha sex! Desverre ble det ikke noe spire den mnd, men denne måneden venter jeg TR om noen dager....så det blir spennende å se om TR holder seg unna! :-) Jeg håper selvfølgelig at dere er gravide, og at det bare er lavt HCG nivå som gjør at testene ennå ikke har blitt positive! Uansett, vi får bare stå på og ikke gi opp håpet om den lille etterlengtede spiren!! ;-)
LucyQ Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Snuppelura da!!!!! Svak strek? Jeg heier på deg!!!! Dette blir spennende. Jeg fikk jo også litt svak strek i begynnelsen, så jeg klinket til med en cb digital. Å dette er dødsspennende:) Hold oss oppdatert da!
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Snuppelura! Jeg hadde kjempesvak skyggestrek i dag morges - trodde det bare var en strek jeg ville skulle være der. Men tok en CB digital nå og jammen sto det gravid! Jeg tisset i en kopp og holdt testen der i 20 sek! Løp og kjøp!!!!
LucyQ Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Snuppelura, hvordan gikk det? Har du testet noe mer eller? Hilsen en som holder på å dø av nysgjerrighet og spenning:)
1prinsesse+2engler Skrevet 2. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2008 Ingen tr her.... Har ikke testa på noen dager nå, men har en cb digital i skapet. Lurer på om jeg skal ta den nå. Men jeg har jo akkurat vært på do. Kanskje jeg burde vente til i morra tidlig?
LucyQ Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Når jeg testet med dig så testet jeg midt på dagen, og den slo allikevel ut. Men det er jo opp til deg. Er jo ikke sikkert at den vil slå like godt ut på deg. Dette er spennende! Hva føler du selv da?
1prinsesse+2engler Skrevet 2. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2008 Venter hvertfall til i morra jeg. Siden jeg kanskje tror jeg hadde el 20. i stedet for 9. som jeg skulle, så kommer sikkert tr i morra. Føler meg ikke gravid hvertfall (
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Heldige dere er:) Gratulerer!! Har litt fjern syklus men har aldri vært over 1 og en halv uke, men nå er jeg 3uker over men negativ test!! Så får bare sitte å vente på mens=p
1prinsesse+2engler Skrevet 3. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2008 Huff..nå er jeg oppgitt!!! CB digital sa: "ikke gravid" i dag:((
05-10-15 Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Ja, det gjorde min også. Huff, blir litt oppgitt. Skulle hatt mensen senest i går. Begynner å lure på om jeg har hoppet over tr denne gangen?
Kazaya er fødeklar Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Føler med deg! Testet selv neg i går og jeg følte meg skikkelig gravid, var jo kvalm og allting. Det er jo helt utrolig hvor mange symtomer man har bare man kjenner godt nok etter he he! ! I dag kom mensen og jeg går over i min 4 pp..Nye muligheter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå