ChellBell - har født! Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Takk O lov at 2. tri har gått så fort! )
biie Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 hei hei 2. tri har gått fort, men vet fra forrige svangerskap at 3.tri er tungt. denne gangen har jeg mer ont i kroppen, bekkenet og i ryggen. og en liten krabat fra før slik at jeg kan ikke hvile akkurat når det passer meg. fredag starter jeg 3.tri. termin 26okt.
Budeia og lillegutt Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Heldig du er da Kommer springende etter til fredag jeg og.. Enig i at det har gått fort ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå