Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..lurer litt nå.. Jeg hadde en spontanabort i slutten av juni og var helt ferdig med blødning den 4 juli. Mener selv at eggløsning fulgte tett på, jeg kjenner kroppen min godt etter så mange år;-).

To uker etter ferdig blødning tok jeg en billigtest for å sjekke om jeg stadig hadde hcg i kroppen. Ikke noe utslag,dvs.negativ test. Tok en ny to dager etter, stadig negativ..Tok disse på ettermiddagen.

Den 25 tok jeg en ny test, denne gangen på morgenen. Svak(!) strek. Tok en ny i dag den 27 på morgenen,litt sterkere strek. Tenkte at det kanskje ikke ble riktig siden jeg tok de forrige på ettermiddagen, så jeg tok en til i kveld for å evt.elilminere den feilkilden. Tydelig strek!

Lurer på om kroppen spiller meg et puss nå, eller om jeg virkelig kan være gravid igjen. Tar det helt piano og vil ikke bygge opp forventningene, men det er unektelig litt spennende...Kanskje er det stadig hcg i kroppen min, men det er jo lov å håpe:-)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiiiiha, så spennende!!!!

Håper på gode nyheter:-)

Skrevet

Kan da ikke skjønne at dette betyr noe annet enn at du er gravid???

Hold oss oppdatert! :-)

Skrevet

I dag kunne jeg ikke dy meg! Kjøpte clear-blue, to-pack for sikkerhets skyld og tok den med en gang jeg kom hjem på¨ettermiddagen.

Helt klart positiv! Jeg jubler stille og har regnet meg frem til en termin rundt første april ut fra eggløsning med ditto kos;-)

Det er bare en måned siden jeg mistet, så dette føles helt utrolig!

Hilsen veldig glad

Skrevet

Gratulerer så masse! Så heldig dere er!

Blir du så fort gravid hver gang, eller har du opplevd å være prøver en stund du og?

Skrevet

Hei og takk! Jeg har enda ikke fått det bekreftet gjennom blodprøve, så det kan vel hende jeg går på en smell, men jeg finner det også litt rart hvis det er gjenværende hcg som slår så kraftig ut etter en måned, særlig når jeg først testet negativt et par uker etter aborten....Vi har et barn på ett år som satt i andre prøveperiode. Denne gangen hadde jeg to mensperioder(fikk den igjen ti måneder etter fødsel) før jeg ble gravid, men det endte altså i en abort. Jeg har to voksne barn fra før i tillegg, så en kan vel si at jeg er heldig.. Det gjenstår å se nå, men jeg har en god følelse...

Lykke til med din/deres prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...