stratosen_er mamma_ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er høygravid nå, har 21 dg igjen til termin og synes d er fryktelig varmt om dagen......men jeg liker meg best på stranda, sånn at jeg kan kjøle meg ned hele tiden....har ett plagg på hodet og dekker også ofte til magen med noe kaldt...magen har vertfall ikke kjentes noe varm ut enda...men d jeg lurer på, er d farlig å vere ute i solen? jeg har en hud som tåler godt varmen, heldigvis så d er ikke noe problem...og vi klarer heller ikke få ned temperaturen inne nå når d er så varmt...så d jeg føler er d beste for meg er å vere på stranden...har sittet litt i skyggen også men mest i solen...får i meg rikelig drikke og d kommer også i retur så jeg tror ikke d er noe i veien med nyrene mine vertfall... men hva gjør dere andre høygravide nå når d er så varmt....vil gjerne høre d:) ?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Hadde gjort som deg hvis jeg var nær sjøen. Men orker ikke ligge sild i tønne i Oslo...savner vestlandet akkurat nå. Sukk. Jeg er superhoven i føtter og hender så holder meg inne. Men skal prøve meg ute på terrassen når jeg får blåst opp plaskebassenget jeg kjøpte. Høres ut som du tåler solen godt, heldige du, blir sikkert brun og fin. :)Så lenge du ikke blir overopphetet er det vel ikke noe i veien for å være i solen. Du kan jo bade ofte, drikke mye og dekke hodet og mage innimellom. Husk faktor da, får fort pigmentflekker når man er gravid. Og KOS deg i sommervarmen!
Mamma mjaua Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 samme her:) er på båt nesten hver dag, ikke skygge, men har mye drikke med og nyter sommeren. kjempedeilig, blir jo avkjølt av vinden. mmmm=)
2 fine små Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Samme her stratosen, jeg er ute i solen masse jeg. Har ogsaa hud som taaler det (er godt gjennombrun etter noen aar i Asia, men ikke saann ekkelt laerbrun som rektiga sydendamer, hehe....) og jeg drikker mye vann og litt annet, badet masse og lenge og jeg svoemmer rundt for aa ikke bli hoven, blir jeg litt hoven, saa bare svoemmer jeg litt rundt igjen og det gaar bort. Helt enestaaende det, noen ganger er magen ute, andre ganger ikke. Og jeg dekker ikke hodet en gang, men det funker klart fordi jeg er herdet etter Asia. Saa om du taaler det, takler det, nyter det og drikker masse og ikke blir utmattet, ja da har den lille i magen det bra ogsaa. Bare kos deg du. =o) Riktig luksus er det, men den type vaer i Oslo naa i hvert fall. Man skal ikke kjoere veldig langt ut av byen for aa finne litt mer "spiselige" strender synes jeg, en halv time kanskje?
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 oki;) ja jeg har blitt veldig brun og har ingen pigmentforandringer...og ferskt "brevann" er d overalt her omtrent:P så d er kaldt og godt og kjøle seg ned i......men er hoven da seff...både i armer og bein menmen..må nesten regne med det nå på slutten:) kos dere også i solen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå