Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 har jeg lyst til å servere bla sjokoladefontene og frukt... Er det noe dere synes er litt artig, eller en unødvendig utgift?
Odine! Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Det kommer an på hvor mange andre kaker du har. Ser ikke helt for meg hvordan ei sjokoladefontene ser ut, men det hørtes jo godt ut. Frukt er kjempefint, for man kan bli lei av kaker (har jeg hørt;-) ) Det er fort å tenke at alle må få et stykke hver av alt, men så mye spiser jo folk ikke.
Gjest dagdrømmer Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Var nettopp i selskap med sjokoladefontene. Det var kjempestilig, og det var liksom litt klasse over jordbærspisinga;) Men det ble fort litt søl, og personlig synes jeg at sjokolade er best i fast form, da. Så for meg ville det vært litt unødvendig:) Men frukt er jo knall uansett-
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Hehehe=) Det synes jeg du skal gå for. Ser formeg Nikolayog jentene stå der å dyppe jordbær eller lignende=) De har disney-sjokladefontener på Lefdal, kan jo bareløpe in der å handle før/etter jobben din=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 Vet ikke helt om den i disney vil passe så bra inn i bryllupet... Hva med denne? http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=705
Odine! Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 To uker til bryllupet, og vi endrer temaet til DISNEY. Du må gå i rosa prinsessekjole a la Askepott, og alle gjestene må kle seg ut som Mikke, Donald, Klara Ku osv. ;-) (Den fontena så fin ut)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Den var kjempefin=) Du vil ikke ha en med mikeyører da?
Gulosten™ Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Da tror jeg at jeg melder meg frivillig til å være klara ku, jeg tror jeg har de lengste spenene... Hahaha
twilla Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 jeg synes det er en god ide! Veldig fint å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå