Gå til innhold

Nesten litt flaut å si at dattera mi er 16 mnd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nesten ikke hår også har hun akkurat begynt å vagge seg bortover alene uten at vi trenger å holde henne i hendene.

Ser at folk blir litt rare når jeg sier hvor gammek hun er.......

Men hun er verdens beste. lille tøtta mi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passet ei jente jeg som nesten ikke hadde har når ho var 2 år så plutselig over et par mnd på sommern fikk ho det flotte tykke håret. Så kommer nok til datteren din når tiden er inne også. Er nok ikke så uvanlig

Og mange barn begynner ikke å gå før rundt 16 mnd eller enda eldre. Så hvis folk reagerer så er det abre de som er uvitende om barn og barns utvikling :-)

Skrevet

Vet du, jeg kjenner 4 jenter på ca 16 mnd og alle har nettop begynt å vagge bortover alene. De har hår, men de er også brunetter alle 4. Det er så mye hysteri rundt det når barn bør kunne gå. Jeg er førskolelærer og har barn fra 10 mnd. Fra de er et år begynner foreldre litt sånn flau å spørre om hvor gamle de andre som går er. Familiemedlemmer som henter sier ting som "nå må hun vel snart gå, ellers er det noe galt". Det er ikke det så lenge barnet har en normal utvikling, tiden det tar er den tiden det tar.

Synes ikke du skal være flau, de er folk som reagerer som skal være flaue.

Skrevet

Jeg har en tanteunge som har veldig lite hår og hun er snart 3 år og en annen tanteunge som var 18 mnd da hun begynte å gå. Ingenting galt med det.

Skrevet

Men kjære deg, det er da vanlig å ikke gå før man er 16 måneder! Det er også vanlig å ikke ha hår før toårsalderen. Jeg er tante til ei som ikke hadde det, og som i dag har langt, tykt, bølgete, fantastisk fint hår.

Skrevet

Hvis folk blir litt rare når du sier hvor gammel hun er, tror jeg det kommer at at de ser at du er flau!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...