Mamsen og lillegutt Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Fridde mannen til dere,eller ble dere enig om at nå forlover vi oss,så gifter vi oss etterpå???
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 mannen min fridde, ganske så overraskende - og desto kjekkere;o)
Alba44 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg fridde ;o) Han svarte "JA", vi fant ringer dagen etterpå og giftet oss et havlt år senere.
Elletuppa Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 mannen min gikk ned på kne da vi var på et sosialt arr med en del venner, holdt den talen så ikke et øye var tørt og så fridde han. hadde ingen ide om at han ble å fri....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Vi var så kjipe at vi bare blei enige =P Har liksom alltid vært "oss", så det var jo egentlig bare å bestemme oss for når det skulle skje =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Vi ble enige om å forlove oss, kjøpte ringer og god mat, kledde oss pent og satte oss i stua og spiste mens vi hørte på com what may. Så gikk han ned på kne og spurte meg med fullt navn om jeg ville gifte meg med han. Og jeg stortuta selvom jeg visste at det kom... Syntes det var knallromantisk, jeg. Har snart vært gift i tre år og fått to barn, så det funka fint for oss.
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 Oki. så det er "vanlig" å fri/bli fridd til ennå?? to venninner av meg ble fridd til på fredag og lørdag:) Syns det virket så koselig. men ser ikke for meg at samboeren skal fri liksom....
Gjest mphs Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Jeg fridde og vi giftet oss 3 mnd senere:o)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Han fridde med middag og blomster og lys:) Giftet oss ni måneder etterpå.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Glemte å si at han spurte mamma og pappa på forhånd, knis;) Vi liker å være litt formelle;)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Vi ble enige. Hva som er mest vanlig vet jeg ikke:)
Mammarama=) Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 Jeg ble fridd til da vi var på en romantisk ferie=) Han gikk ned på kne da vi var ute å spiste ene kvelden, uventet og romantisk..Vi fikk champagne på husets regning..
Mammarama=) Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Vi giftet oss et år senere..Minn mann hadde spørt foreldrene mine før vi reiste...
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Mannen min fridde. Og hadde laget skikkelig opplegg rundt det så jeg visste det lå masse tid og planlegging (og ikke minst veldig god hukommelse) bak. Han hadde til og med spurt pappa om "lov" først ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juli 2008 #15 Skrevet 27. juli 2008 Eg e ikkje gift enda da, men blir det på lørdag... Her skjedde begge deler, hehe. Min kjære hadde planlagt et frieri, m blomst, middag og hadde sett på ringer, men fant ingen... Eg kom litt overraskende på han så han fikk ikke fridd ordentlig, men sa at d var det han ville... Eg sa dessverre nei den dagen... Men sa ja da han fridde på nytt ca 2 uker senere, men da visste eg jo at det kom til å skje...
PyttPytt Skrevet 27. juli 2008 #16 Skrevet 27. juli 2008 Vi ble enige på nyttårsaften 1999/2000, men tenkte det var så mange som forlovte seg den dagen, så vi ble enige om å vente til sommeren på vår "årlige halvtårsdag". Var kjempekoselig (men vanskelig!) å gå et halvt år og holde på hemmeligheten, men var verdt det i juli i parken med steikende sol, moreller, champagne og ringer
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #18 Skrevet 28. juli 2008 vi er blitt enige om å gifte oss, men nå venter jeg bare på at han skal få ut fingeren å fri... så håpe håpe spurte en gang om det var greit at jeg fridde en dag, da ble han lang i maska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå