Gå til innhold

Jenter. Er dere klar over en ting? :) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns faktisk vi jenter står så godt sammen jeg:) Vi hjelper hverandre med problemer, uansett hva det måtte være! :) Det er liksom alltid en eller annen som har opplevd noe ift problemstillingen. Selv om noen er mere kritikkverdig enn andre, så er det jo engasjement for det.

Vi sitter ofte her inne. Leser, lærer og spør. Syns faktisk DIB og BIM har gitt meg så mye informasjon jeg aldri kune fått ellers. (Husker før jeg begynte og prøve å få barn. Hva visste jeg om at man ikke kunne bli gravid når som helst i perioden?? ;) hehe.

 

Er gutta like flinke som oss? Neppe.

 

 

*Dagens gladmelding* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så enig så enig=)

 

har lært MASSE!!!=)

Skrevet

Vet om en på 40 år som jeg tror, på ramme alvor, trodde det var nok med ett knull for å bli gravid!!!

 

(Ja, man kan bli gravid på første forsøk....Men helst når man ikke vil det?? haha!!)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

 

Gudene skal vite hvordan tilstandene her i hus hadde vært uten bim og dib. :P

 

Stakkars gutten min :P

 

hehe hilsen førstegangsmor uten noen kjente med barn ! :)

Skrevet

Enig, lærer masse:) Takk for påminning hvor heldige vi egentlig er, som har hverandre!

 

TAKK TIL ALLE SNILLE JENTER MED TIPS!

 

Sol-klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...