balsam Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 for maaaange år til bake hadde jeg en one night stand med en fyr,og etter noen uker ble jeg sammen med en av hans kompisser... derfor festet jeg en god del med denne fyren som jeg hadde hatt meg til med, vi snakket fint sammen og anså hverandre som venner!! han fikk seg etter hvert dame, som han tok med seg på en fest jeg og typen min var på! dama begynte å bli skikkelig ufin og skulle angivelig banke meg osv fordi jeg hadde ligget med typen hennes FØR de traff hverandre!! jeg synes hele greia ble teit og meg og typen min sluttet å være med dem.... enda, (6 år etter) ser hun skikkelig stygt på meg hvis vi treffes, og det er TYDELIG at hun ikke liker synet av meg, i tillegg har hun snakket stygt om meg til noen felles venner!! enda hun er sammen med denne fyren enda og de har barn sammen, jeg er gift med en FLOTT mann og har 2 heeeeerlig barn!! saken er den at denne dama nå skal være pedagogisk leder på den nye avdelinga til snuppa!!! hun skal være vår kontakt person og det er henne jeg må forholde meg til! kjenner jeg er en smule skeptisk siden hun tydelig enda ikke kan tåle trynet mitt!! jeg har IKKE noe i mot henne egentlig, og skjønner ikke hvorfor hun gidder å være sint eller hva det nå er enda!!
Stratos med 3 barn Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Barnslig! Gi henne en sjans og klarer hun ikke jobben sin ville jeg gått rett til styrer/daglig leder etc og fortalt hvordan det er
6Ymamma Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Høres ut som du har noe som hun ikke har. Et herlig vesen, utseende eller begge deler.=) Høres ut som hun er sjalu på deg, ikke det at du har ligget med hennes mann, men noe annet. Jeg hadde også vært skeptisk, men gjør som stratos skrev=)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Høres ut som om hun er misunnelig på deg, da du sikkert er mye penere enn henne;o) Skjønner at du er skeptisk, og hvis hun fortsetter og oppføre seg ufint hadde jeg tatt en prat med lederen i barnehagen og sagt det som det var
balsam Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 kan ikke skjønne hva det skulle være=D haha men men!!=))
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Vet ikke om jeg hadde likt at hun var på samme avdeling som barnet mitt egentlig.. Tåpelige greier det der. Jeg har opplevd noe lignende. Jeg har mistet en veldig god kompis pga damen hans. Traff han da jeg var 14, og det har aldri vært noe mellom oss. Jeg dated broren hans en sommer. For noen år siden kom jeg til hjemstedet til denne kompisen. Sendte han en melding at jeg var kommet, som jeg alltid gjør, og lurte på om det skjedde noe. Fikk ikke svar, men traff han på butikken dagen etter. Og det skulle være fest, jeg måtte komme. Senere på kvelden hadde jeg ikke hørt noe mer, så jeg sendte en ny melding, at jeg var påvei.. Kommer inn til han, og skjønner at damen hans bor der. Hadde nettopp fått vite at han hadde fått seg dame, og var såå glad på hans vegne. Så.. damen var ikke i rommet da jeg kom inn, og kompisen var i telefonen. Da han var ferdig og hun kom tilbake, ble det en litt flau stillhet. Jeg hilste på henne og presenterte meg, men det var så vidt hun gadd å hilse tilbake. Det kom etterhvert et par stykker til, og det ble koselig. Senere fikk jeg vite at hun hadde ringt en venninne og bedt henne komme, for "hun sender meldinger HELE tiden (2stk ), og nå er hun her" Det var meg hun siktet til.. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor, hadde jo aldri truffet henne - så viste det seg at han hadde snakket litt mye om meg, og at han visstnok hadde følelser for meg som han ikke hadde nevnt noe om. Uansett, jeg prøvde å snakke med henne, og en felles venninne prøvde å snakke med henne - at jeg ikke var ute etter typen hennes. Vi var kun venner. Hun nektet å tro meg - Hvorfor? For jeg hadde aldri med type når jeg kom til hjemstedet deres! Var mye greier. Til og med damen til broren likte meg svært dårlig. Han sa hvis blikk kunne drepe, hadde jeg vært død etter første møte.. Men hun har kommet over det. I motsetning til svigerinnen hennes. Jeg står tilbake og skjønner ingenting.. Så nå har jeg svært lite kontakt med disse brødrene. De inviterer meg ofte på fest, men når jeg kommer, kan de ikke snakke til meg om damene er i rommet. Så jeg har sluttet å gå, og de vet hvorfor... Uff, det ble langt dette her... Vet ikke helt hva du skal gjøre, men jeg hadde også vært skeptisk om jeg var deg. Går det an å bytte avdeling?
balsam Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 går sikkert ann, men helt ærlig synes jeg det er litt flaut hvis de spør meg hvorfor jeg vil bytte!! syns det er flaut at det i det hele tatt skal være et tema, men når hun tydelig ikke er ferdig med det så er det jo det.... og så tenker jeg at alle de som ida har gått i avdeling med nå hele året skal over på denne avdelingen, og jeg vil ikke at hun skal måtte få nye venner osv pga denne dama!!!!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Sant nok... Ungen skal jo ikke måtte lide pga dette. Har du prøvd å snakke med henne om din bekymring? Kanskje hun tror du er en trussel likevel? Du får vel bare se det an hvordan det går... kan jo hende hun klarer å opptre profesjonelt..
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Gi henne en sjanse først. Om det skjærer seg skikkelig får dere sette dere ned for en prat, så får du forklare hvor merkelig du synes det hele er. Jeg kan til en viss grad forstå at hun synes det er ubehagelig å måtte omgås deg (jeg er selv glad jeg slipper å omgås noen min kjære har hatt seg med) selv om det var før jeg kom inn i bildet. Men å være ufine mot dem hadde da aldri falt meg inn. Jeg forstår jo godt at de hoppet til køys med ham ;-))
balsam Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 jeg ser jo den...jeg er jo ikke bestevenner med de som mannen min har hatt noe med, men å være sint eller ufin ville ikke falt meg inn heller!! og jeg hadde ikke bært "nag" 6 år etter......
twilla Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 uff, hadde likt det dårlig :/ det er ikke mulig at du innbiller deg at det er verre enn det er, da? At hun egentlig har kommet over det, men du er redd for at hun ikke er det? Du kan jo håpe at hun spør om å få bytte avdeling Jeg vet engentlig ikke helt hvordan sånt fungerer, men en du kan vel prøve å få byttet uten å forklare i detalj hva det gjelder? Si at det er personlige grunner eller noe i den stilen?
Northernlights Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 Oi...tror jeg pent hadde bedt om å bytte kontaktperson... Enkelte er sjalu på fortiden til partneren sin. Tåpelig, men sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå