Venter09<3med ny spire Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 er en jente på 21 snart 22 som prøver på å bli gravid med kjæresten... hadde vært utrolig korselig å blitt kjent med flere på min alder og opp over.. jeg er selv fra fredrikstad.. hadde vært korselig vis du kunne legge igjen en hilsen her eller på pm vis du vil snakke,,
<3 N & M <3 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 jeg er ei jente som blir 21 i år, som også er fra fredrikstad:) prøver på første baby her og er nettopp begynt med utredning.
Venter09<3med ny spire Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 hei.. Lille luring: da har jeg fått ordnet opp i pm min. hehe.. glemmer at det bare er 15 der jeg. hehe sorry .. AnnC: Hvor i fr.stad er du ifra.?? Hadde vært litt korselig å blitt litt kjent med andre som sitter der å prøver å få barn selv. har 2 veninner som har barn men føler jeg ikke kan snakke med de slik jeg karnsje kan med andre da, de blir lett gravide, mens vi "sliter" litt.
<3 N & M <3 Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 ja er bare kos å bli kjent med flere som prøver som bor i nærheten. er liksom litt lettere å prate med noen som er i samme situasjon som enn selv! bor på øssia jeg,rett ved fr.stad brua:) du er fra i fredrikstad da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå