tannpuss Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg får ikke vasket håret på gullgutten min (snart 4 år). Han nekter fullstendig.Vil ikke ha vann i øynene. Prøvd med svømmebriller, men de vil han overhode ikke ha på. Noen som har forslag????
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Eneste måten vi får vasket håret til småen på 4 er at han holder en klut foran øynene og så lener vi hodet hans godt tilbake når jeg vasker og skyller. Ikke en dråpe i øynene;-)
6Ymamma Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hadde samme problemet med datra mi... Jeg kjøpte en sånn skjermgreier som ble som en kant rundt hodet på henne, men den hjalp ikke hehehe, men mulig den hjelper til deg da. Jeg holdt kluten i panna, så måtte hun bare vokse det av seg..Ikke koselig..
tannpuss Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Hvor kan jeg kjøpe en sånn skjermgreie???? Prøver også med klut...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 vi har en "solskjerm" som jenta bruker når hun skal vaske håret. kjøpte den på en babyutstyrsbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå