Stratos med 3 barn Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Når jeg detaljstyrer folk i hva jeg ønsker meg til bursdagen? Er egentlig ikke så veldig opptatt av bursdagen min, men folk må jo kjøpe noe, selv om jeg sier det ikke er nødvendig. Uansett da så har de i alle år kommet med gaver jeg ikke trenger. Ostefat, pizzafat, kopper og skåler - ja dere ser tegninga.... Derfor sier jeg nå at jeg feks ønsker meg badehåndkler og at jeg liker de på xxx som heter xxx og de skal være i fargen xxx. Men det er kanskje å gå litt langt eller? Hehehe, sendte nettopp melding til svigers og ble så plutselig litt redd jeg kanskje er litt frekk?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ikke sålenge de ber om å få vite hva du ønsket deg i forkant... da synes jeg det er greit å si skikkelig beskjed... Ellers blir det vel bare ikke brukt (slik som det er her i huset)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Ikke frekk,drar den bare liiiitt lenger enn hva jeg ville gjort;-) Kommer litt ann på hvem som spør syns jeg.Til svigermor kunne jeg sagt det samme som deg,og gjerne pekt de ut til henne.Hun liker å vite konkret hva vi ønsker oss,hvis ikke får vi penger. Men til venner hadde jeg kasnkje sagt håndklær generelt...
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Nei, kan jo ikke bare si du ønsker deg håndklær for det betyr jo at du kan få hva som helst... Det vil du vel ikke ha noe av! Noe annet hadde vært om du sa at du SKULLE ha fire sånne håndklær... DET blir detaljstyring.
Stratos med 3 barn Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Godt det ikke ble for drøyt! Nei, de spurte hva jeg ønsket meg og da ble jeg litt ivrig for jeg ville helst ikke ha noe jeg ikke trenger enda en gang
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Overhodet ikke frekt! Praktisk kaller jeg det;)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er da like frekk som deg, for jeg sier til mannen, svigers, pappa, bestemor osv nå som det nærmer meg bursdagen min at "åh, jeg så den lekre etellerannet" på www.etellerannet.no som jeg likte SÅ godt;) Eller "jeg hadde virkelig trengt etellerannet som de har på etellerannetsenbutikken i etellerannetsted. Osv.. Så da er vi like frekke begge to;) (bestemor svarer da stort sett følgende; jammen da får du et par tusen akkurat som vanlig også kjøper du det..., søte damen)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Da er jeg akkurat like frekk... Heldigvis så kjenner bl.a svigers meg ganske godt, så nå da vi flyttet inn i huset vårt var svigermor fornuftig nok til å spørre oss hva vi syns om ideen til innflyttingsgave... Og da ble det heldigvis ikke "et helt fantastisk moppe-sett"(sitat svigermor)....
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Nei, jeg syns ikke det:) Det gjør jeg og mine venninner også. Og vi setter pris på det, for da vet vi at vi gir noe som vedkommende blir glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå