☆chiquita☆ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 HJELP.. Er det normalt å ikke ha noen symptomer?? Jeg er litt oppblåst i magen, men det kan jeg jo av og til være ellers også. Men ingen kvalme,murring eller stikk i magen, og ikke ømme pupper. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Noen andre som har det sånn? Var kvalm fra uke 6 med førstemannm,er nå i uke 7...
FraENtilTO Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Har heller ingen symptomer og er litt nervøs for det eg også.. for med min første var eg trøtt døgnet rundt og småkvalm lenge, men nå ingenting... hører gjerne fra flere som har erf innenfor dette...
74skytte Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har ømme pupper og litt oppblåst i magen på kvelden, men ikke noe annet. Trodde det var vanlig at de fleste ble noe kvalm i mer eller mindre grad. Jeg er 6+5 i dag. Er veldig spent på ul i uke 10 for å faktisk se at det er noe der. Da kan vi tro på det.
Engodmagefølelse Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Skjønner godt at det er vanskelig å gå rundt og vente på symptomer, men ikke alle får det i like stor grad, da. Det vil variere fra kvinne til kvinne og mellom ulike svangerskap. Hadde det på samme måte som dere før symptomene kom så vet at det ikke er mye trøst i sånne ord. Men det er jo sånn det er! Og er det sånn at alt er bra uten symptomer ville jeg bare priset meg overlykkelig. Ikke alt som er like stas selv om det på en måte er tegn på liv. Vi får bare krysse fingrene for alle varianter og prøve å glede oss uansett! Med eller uten symptomer.
smilan Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Mista mine symptomer i uke 10 ca... Klart litt murring er det jo, og en fryktelig oppblåst mage, men tror den skjuler en kul ;-)
Linda1986 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Jeg tror det er helt normalt å ikke ha noen "symptomer".. Jeg var ca 9 ukerpå vei før jeg fikk noen symptomer, og det gikk ikke opp for meg at det måtte være graviditet før jeg var 10 uker på vet (da jeg tok test) .. Alle har forskjellige starter på svangerskapene, å det kommer.. Vær bare du glad at du ikke er kvalm, er ikke noe jeg ønsker noen.. hehe
Maf og lillemann Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 har ikke noe særlig symptomer jeg heller, er ca 10 uker. og alt står ihvertfall bra til med fosteret mitt =) tror vi bare skal prise oss glad for at vi slipper å henge over doskålen i mange uker =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå