Gå til innhold

Nå er jeg virkelig redd her..................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er på jobb hvor han datt sammen og har masse smerter på venstre side av kroppen, hele veien fra hode og ned. Og har problemer å se på venstre øye.

Jeg har gitt han beskjed om å ringe 113 med en gang og snakke med de, men er ikke annet jeg kan gjøre da som sitter hjemme med 2 små barn. En på året og en nyfødt. Og kjenner ingen som kan komme og sitte med barna (ihvertfall største som sover.)

Vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre her nå.

Allt jeg kan gjøre er å krysse fingra å håpe at allt er bra og det bare er varmen og søvnmangel. Føler meg fryktelig hjelpesløs her jeg siter å bare venter på videre beskjed.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han ringt da?

Huff, føler med deg!

Skrevet

høres ut som han absolutt burde hatt en legesjekk.

er han alene på jobb eller er det folk der som kan følge med han.

har han andre symptomer enn smerter og synsutfall.

har han noen symptomer på venstre side av kroppen, eller sitter alt på høyre side?

Skrevet

Har du ikke en nabo du kan spørre om å sitte inn hos dere å passe på den eldste da? åsså tar du med den nnyfødte på sykehuset til mannen din? Det tror jeg at jeg hadde gjort.

Skrevet

Jeg hadde fått han til å ringe 113, gjør han ikke det eller kommer hjem på flekken hadde jeg tatt begge barna med og ordnet opp.

Skrevet

DU må ringe 113, det høres ut som drypp siden det er på halve siden av kroppen.. ring kjære deg!

Skrevet

Skrev et langt svar men så klikka internett og det ble ikke registrert.

Men ja han er å blir undersøkt nå.

Snakket med han i det de hentet han inn. Rett inn så han ble ihvertfall tatt alvorlig takk og lov.

Til deg over her så nei kan ikke få en nabo til å sitte for bor i blokk i Oslo, eneste nabo jeg kjenner er på ferie og jeg kan ikke overlate en et åring til noen jeg ikke kjenner og ikke vet noe om. Verden er ikke trygg nok til det.

Skrevet

Vente vente vente.....

mannen min er lagt inn på sykehuset og jeg har ringt etter nærmeste familiemedlem til å komme å sitte med største frøkna. Har nå ventet en og en halv time på dem så håper de kommer snart. Spørs vel om jeg får se han engang når det har blitt så sent.

HI

Skrevet

Har han migreneanfall? Noen ganger kan det bli sånn.

Håper det ikke er noe alvorlig.

Skrevet

Nå har jeg vært å besøkt han og han virker relativ rask da han er ihvertfall oppegående. Men de er litt bekymmra og vil gjøre en masse mer tester i morra så vi får vente og se. Spørs nok om han ikke må ligge ihvertfall en natt til på sykehuset. Men etter å ha sett han er jeg ihvertfall mer rolig nå. De har flere forslag til hva det kan være så vi får se.

Håper de finner ut av det,

Skrevet

Uff, høres skremmende ut dette her. Ville bare ønske deg/dere lykke til. Håper det går bra med han. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...