MilleMamma84 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Fant ingen tråd for IKM uke 33, så jeg slenger på en jeg. Dere må gjerne dytte opp hvis det finnes en fra før som jeg ikke ser=0) Tvi tvi med EL i disse tider=) ---- Mandag 11. august ---- ---- Tirsdag 12. august ---- ---- Onsdag 13. august ---- ---- Torsdag 14. august ---- ---- Fredag 15. august ---- ---- Lørdag 16. august ---- ---- Søndag 17. august ---- --------------IKKE GRAVID-------------- ----------------GRAVID----------------------
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Fant ikke den gamle jeg heller, til tross for at jeg var maaange sider bakover... Dytter denne opp i stedet.. ---- Mandag 11. august ---- ---- Tirsdag 12. august ---- ---- Onsdag 13. august ---- ---- Torsdag 14. august ---- ---- Fredag 15. august ---- ---- Lørdag 16. august ---- ---- Søndag 17. august ---- *blomsterpiken* 2pp (hvis el var i går er det denne dagen) --------------IKKE GRAVID-------------- ----------------GRAVID----------------------
Sol85 endelig mamma! Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 ---- Mandag 11. august ---- ---- Tirsdag 12. august ---- ---- Onsdag 13. august ---- ---- Torsdag 14. august ---- ---- Fredag 15. august ---- ---- Lørdag 16. august ---- Sol85 (usikker på IKM, men har hatt tydlige EL sympt) ---- Søndag 17. august ---- *blomsterpiken* 2pp (hvis el var i går er det denne dagen) --------------IKKE GRAVID-------------- ----------------GRAVID----------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå