ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 hva sier legene om bruk av dette 1 trim. ? ser i Felleskatalogen at d skal utvises forsiktighet 1 trim. -vil d da si at d frarådes å bruke d??? =)
3gutter_og_1jente Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har fått afipran,og legen sa at det ikke var noe farlig...
WildPrincess Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg fikk også afipran... men kun i 2. trimester. Har en VELDIG restrektiv lege når det kommer til medisinering så kan hende andre vurderer det andeledes. Men jeg fikk beskjed om å holde ut i 1. og 3. trimester. Er foresten helt sikkert avhengig av hvordan kvalm du er. Jeg klarte å beholde det meste av mat og drikke. Legen min mente at det var mulig jeg "slapp" med brekkninger så lenge jeg var 100% sykemeldt og kunne styre mine dager helt etter mitt behov. Men er man av de som kaster opp alt man får i seg så kanskje medisiner er bedre for babyen i det lange løp.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Afipran ja, så klart -d tenkte jeg ikke på =) nei d er ikke meg, har ei venninne som ligger flat å spyr, stakkars =( hele forrige svangerskap hang hun over doskåla, å nå er d visst på'an igjen.... så lurte bare på hva dere som bruker sånnt, bruker ;o) takker !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå