Gå til innhold

Hvorfor logger dere msn-samtaler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer...

Trenger dere å¨kunne gå tilbake å lese det dere har snakket med andre om liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om jeg logger noe som helst. og ikke vil jeg logge.

Skrevet

Har kun logget 1 samtale, ellers så logger jeg ikke.. Uten at det er en grunn for det..

Skrevet

Da går du inn på alternativer, meldinger, og ta vekk haken for logging av samtaler.

 

De samtalene som allerede er logget tror jeg blir liggende på dine dokumenter, under samtalelogg...de kan du evt slette om du ikke vil ha de.

Skrevet

da logger ikke jeg heller.. phu

Skrevet

Aldri logget en eneste samtale. Har ikke behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...