Ulme Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Bare lurer... Trenger dere å¨kunne gå tilbake å lese det dere har snakket med andre om liksom?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 jeg vet ikke om jeg logger noe som helst. og ikke vil jeg logge.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Har kun logget 1 samtale, ellers så logger jeg ikke.. Uten at det er en grunn for det..
Ulme Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Da går du inn på alternativer, meldinger, og ta vekk haken for logging av samtaler. De samtalene som allerede er logget tror jeg blir liggende på dine dokumenter, under samtalelogg...de kan du evt slette om du ikke vil ha de.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 da logger ikke jeg heller.. phu
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Aldri logget en eneste samtale. Har ikke behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå