tomat15 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Sønnen vår dro i dag på hytta med bestemor og bestefar. Han kjenner de kjempe godt og er utrolig glad i dem. De er utrolig glad i han, flinke og snille og fantastiske. I dag har de badet, lekt og kost seg hele dagen. Nå sover han søtt og har ikke felt en tåre. Han hadde ikke tid til å snakke med meg på telefonen en gang. Han er 2 år. Han kan være der til onsdag og få masse oppmerksomhet og kos. I morgen kommer oldeforeldrene hans også som han kjenner godt og er glad i. Problemet er at jeg savner han så utrolig masse. Han har vært bort før, men aldri mer enn to dager. Jeg tenker derfor å hente han etter jobb i morgen og kjøre hjem når han skal sove. Både pappaen og jeg jobber på tirsdag, så det blir rett i barnehagen. Pappaen henter han kl 15, og har fri onsdag. Han er så liten at jeg ikke helt vet om han har det best der til tirsdag ettermiddag, eller best hjemme, hvor han må i barnehagen på tirsdag. Jeg vet at han har det fantastisk bra der, men regner jo med at han savner oss. Jeg savner han fantastisk mye. Skal jeg hente han imorgen kveld, eller la han bli til tirsdag. Hva ville dere ha gjort?? Vet ikke om jeg bare er egosistisk fordi jeg savner han og vil hente han imorgen nemmelig...
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Njash, hadde bare latt han være på hytta kanskje. Enkelt for meg å si, hehe. Men på sett og vis blir jo det mest stabilt for han og minst frem og tilbake... Han får være i fred og ro og får en ekstra fridag fra barnehagen:) Det er snakk om en kveld, skulle han derimor få veldig hjemlengsel i morgen, da hadde jeg hentet han, uten tvil.
Sjokoladekaka Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 La ungen kose seg der han er:) Det skjer jo ikkje så ofte, og eg trur du kjenner meir på savn, enn ungen gjere;) Endrar ting seg, og ungen sjølv vil heim, så hent han. Ellers så lar du han vere der, og hentar han tirsdag om du må gjere det då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå