Gå til innhold

Hva spiser dere i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye jeg ikke har lyst på. Må helst være noe salt. Men vil ikke ha marinert, grillet kjøtt. Har mest lyst på pommes frites. Spiste det sammen med smeltet ost og dressing i stad. Skikkelig sunt:) Kan ikke komme på at det var slik sist. Har ikke spesielt lyst på brød heller, frokostblanding, boller og knekkebrød går ned. Syns det blir alt for lite grønnsaker. Spiser litt frukt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sulten men ikke lyst på noe! syns ikke noen ting smaker,spiste pommes frites med masse salt og krydder på i stad=) hehe

finner ikke noe som frister om dagen,så gleder meg til matlysten dukker opp igjen!

Skrevet

Jeg spiser alt mulig jeg. Appetitten er på topp på tross av varmen. Særlig er middag godt. I dag spiste jeg grillet kylling med salat og hvitløksbauette til. Fantastisk godt.

Det eneste jeg har opptaget at jeg har problemer med er banan. Tok en bit i morgest, og den bare vokste i munnen. Fysj og fy. Det blir lenge til neste gang..

Skrevet

Er også mest sugen på salt mat, godis og sjokolade og den slags er helt uaktuelt. Er endel kvalm, men regulerer dette med maten, så såfremst jeg spiser ofte nok går det tålelig greit.

Merker at jeg har mer lyst på middagsmat enn vanlig, spesielt nå som det er så varmt, ikke helt normalt for meg å være.. I går fikk jeg plutselig akutt lyst på fiskeboller med bacon til i varmen på 28 grader, og fiskeboller ble det, hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...