Jordbærjenta 72 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Holder på å skal merke klær til junior som skal i barnehagen. Men hvordan merke sokker?? Har tidligere strøket på merkelapper, men mange av sokkene tåler ikke strykjern, så de har smeltet i strikken og blitt hardt og ekkelt å ha på etterpå... Hva gjør dere? Bryr dere ikke om merking på disse eller syr dere på mekelapper? (Kanskje litt for nøye når man merker sokker, men har da erfaring med at alle kommer til rette ihvertfall...)
It's all about me Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Merker bare ting som jeg bryr meg om å miste, så sokker gir jeg blaffen i rett og slett.
Ulme Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Merker ikke sokker og truser, resten skriver jeg initialer på vaskelappen. Husker jeg hadde store ambisjoner med vedr merking av klær når første begynte i bhg, men akk....det gikk fort over!
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 nå merker jeg som regel bare ullsokker da. men tar å bretter dit ut på ranga lissom, å brettder de dobbel å stryker på...da unngår du å treffe den strikk kanten oppe i allefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå