Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så blir jeg nødt til å forlate dere. Det er to uker siden vi fikk den tunge beskjeden, og jeg har ikke orket å logge meg på før nå. Den lille hadde knapt utviklet seg før kroppen sa stopp. Ante ingenting før jeg tok en tidlig ultralyd for å se at hjertet slo. Det resulterte i en ukes usikkerhet før den harde virkeligheten ble et faktum. Fikk Cytotec på sykehuset og ble sendt hjem. Blør framdeles og vil bare bli ferdig. Blir liksom minnet på det som har skjedd hver gang jeg går på do. Som om ikke det er nok fikk jeg vite i går at en nær venninne har termin samtidig som jeg hadde og en annen venninne fikk sin første tidligere i dag. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit for dere, det føles sikkert helt jævlig!

får håpe du snart er tilbake her igjen =) lykke til =)

Skrevet

Huff, dette var trist!

Bare ikke mist motet! Jeg mistet selv i MA i mai i år, helt forferdelig, men jeg kom meg kjempefort igjen, og nå er jeg gravid igjen!

Har hatt noen småblødninger i siste uken, så jeg er påpasselig med å slippe gleden helt løs igjen, men jeg skal få dette sjekket til uken, håper at alt er i orden denne gang.

Lykke til!

Skrevet

Takk for det. Ikke akkurat noen hyggelig situasjon. Men vi har kommet veldig nær hverandre pga det som har skjedd, og det er godt.

Skrevet

Det er hvertfall NOE positivt som kommer ut av en sånn forferdelig situasjon! :)

Skrevet

Kjære deg! Føler med dere. Mistet selv i MA i uke 11 i februar i år. Er gravid igjen, men vanskelig å håpe.

Ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...