Gå til innhold

Jeg er GRAVID !! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om å vente til etter helgen med og teste, men greide ikke og holde meg :P Så i går tok jeg en test og den var positiv! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye =) Koooselig =))

Vi andre kommer etter- bare vent ; )

Nyt magen!!

Skrevet

Gratulere så mye:) her må jeg fortsatt bare teste,siden jeg aldri vet når ikm er....

Men gratttttis:)

Skrevet

Gratulerer så mye, kos deg masse:-)

Hvilke tegn hadde du?

Skrevet

Mensensmerter var det eneste jeg hadde..Og så litt stikking i korsryggen og på sideflesket der..Vet ikke om det er ett tegn da men :P

Takketakk ! :):) Håper det går bra denne gangen :)

Skrevet

Gratulerer!!!! Krysser alt for at den klorer seg fast til minst 1 uke på overtid:)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!:)

Skrevet

GRATULERER!!!!

klem

Skrevet

Haha :) Vill ikke ha på mensterminen iallefall :) Den er 1.April..Broren til sambo har bursdag 1.april og han er verdens største ulykkesfugl :P

Skrevet

Grattis så mye! :)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Gratulerer :)

Jeg har også menstermin 31 mars / 1 april, men jeg testet positivt 19 juli.. begynner nesten å lure på om det er to inni der jeg, siden mange har kommet etter nå og har lik termin som min..

Vet jo nøyaktig når jeg hadde el pga. eltest..

Skrevet

Gratulere så masse med graviditeten :0)

Lure på om jeg kan spørre deg om noe...

Ser du har hatt en SA, og det har jeg også (i Mai) og da lurer jeg på om du fikk noe kluss med syklusen etterpå eller om det var som før?

Selv går jeg 4 dager over IKM og skjønner ingenting.

TR kom 28 etter SA i juni, så jeg skjønner ikke hvorfor den skulle tulle med meg nå. Testet i dag og den var neg.

Tusen takk på forhånd :0)

Skrevet

Jeg og hadde en SA i mai..

Jeg har brukt og hatt mens den 20 før jeg mistet..Og etter jeg mistet kom den tilbake 23.Juni :)

Kan være du er gravid da, selv om det ikke har slått ut enda :) Husket første gangen jeg var gravid slo det ikke ut på tester før jeg var 6 uker..:)

Skrevet

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...