lionkittens Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Har blitt litt "overvektig" for min kropsbygning det siste året ....... alltid vært slank og 36 str , men har gått opp litt efter litt de siste 4 år og MYE siste året ...... er nå str 40 /42 og 4 -5 kg overvektig for min kroppsbygning og høyde. Vel uansett........... Jeg har fått skikkelig "gravide" mage. Når jeg går med bikini så buler magen ut over bikini buksen. Så fra truse kanten og opp til under brystene står magen ut som en skikkelig 5 mndr på vei mage - har gjort det nå i noen mndr. Hvordan får jeg vekk magen ? Jeg mener er det naturlig ved vektøkniong at magen blir slik eller er dette noe annet ? Jeg har siste 2.5 mnd trent 2 -5 dager i uken lett kondis samt vekter spiser max 1600 kalorier om dagen. Har blitt litt fastere i fisken , men ikke noe vekttap og magen ser like gravid / Råd og tips om denne "gravide magen" tas imot med takk
lionkittens Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2008 Buhhuuu........... hmmm nei får vel ringe legen imorgen å høre om å få en time
snartmammapåny Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Har samme problem som deg. Om jeg ikke passer på å holde magen inne så ser jeg SVÆRT gravid ut. Nå har jeg begynt å ta sit-ups hver dag. 100stk hver kveld. Før gikk jeg mye tur, men nå har jeg okt intensiteten en hel del. Håper dette hjelper. Iallefall sit-ups håper jeg kan gjøre susen, da det kanskje gjør magemusklene litt sterkere så de klarer å holde invollene der de skal;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå