husmus &2 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Nå som jeg er i uke 26 sa JM at jeg skulle kjenne spark hver dag og det skulle ikke gå mer enn 7-8 timer mellom hver gang. Min lille er relativt rolig tror jeg, tiltross for det kjenner jeg han ofte. Men jeg merker jeg blir litt småparanoid av å telle. JM sa ingenting om å telle 10 spark, men etter å ha fått meg med dette med Tell Trivselen, klarer jeg ikke helt å slå det fra meg. Jeg skjønner nå hvorfor de har gått mer bortifra og bruke dette da det skaper mer paranoia enn godt er... Ivertfall for sånne som meg, men er det noen andre her som teller flittig?? Det er neimen ikke alltid han er oppe i ti bevegelser etterhverandre, men nå har jeg ikke helt skjønt om det skal være sammenhengende eller i løpet av de neste 2 timene...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg teller ikke. Jordmor har ikke sagt annet enn at jeg skal kjenne liv hver dag. Noen dager er det full guffe der inne, mens andre dager er det rolig. Kjenner liv hver dag men veldig varierende. Tror jeg hadde blitt smågal av å gå å telle
en av hver Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Ha-ha. Jeg er sånn som alltid sier ja til undersøkelser, så jeg sa selvfølgelig ja til å fylle ut sparkeskjema sist. Men vettu hva, det gadd jeg altså ikke. For et slit. Holdt ut tre dager tror jeg. Du skal kjenne liv hver dag, og etterhvert vet du jo litt rytmen til din baby, og kan legge merke til hvis noe blir veldig forskjellig. Men telling-det suger..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er i uke 24, og følger med på sparkingen. Har lest litt varierende om når man skal kjenne spark hver dag... Har jo kjent spark lenge, og vet med sikkerhet at jeg har kjent spark hver dag de siste 10 dagene hvertfall. Noen dager mer enn andre dager, men har kjent litt hvertfall hver dag. Derfor har jeg begynt å følge med, og prøve å registrere om det er noe mønster, men teller ikke. Er bare oppmerksom...
hebbe lille, fødeklar Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 jeg fikk et tell-trivselen skjema da jeg var på ul. men helt ærlig,synes jeg det så veldig stress ut. Lillegutt i magen driver å turner både vel og ofte, så jeg vil merke godt dersom han blir stille over veldig lang tid. men å sitte å telle spark og skrive ned dette hele dagen, det orkerjeg altså bare ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå