kyssegal Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hei, Jeg er en jente på 19 år ikke gravid. Men lurte på om noen av dere vet noe om det her. Jeg har en unge på 1år, å Får 2 uker siden en dag så brått hadde jeg mista en neve med hår. Jeg trudde først ungen hadde lugga det av. Men jeg er helt flintskalla der jeg har mista det. var hos legen med det. målte 5 cm bortover 2 cm opp. Idag sa mamma hun trur jeg har mista mer. skal til en hud spesialist men vil gjerne vite litt nå. Skal jo til syden nå å.
en av hver Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Det finnes en sykdom der man plutselig mister alt håret i flekker på hodet. Det kan jo bli ganske stygt, men behøver ikke være noe farlig ihvertfall, og det går somregel over igjen. Hudlegen vet dette. (Du kan søke på alopecia areata mener jeg) Ellers kansje du mangler noen vitaminer eller mineraler?
kyssegal Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 hørt det finnes men... synes det var rart sånn brått... å håper jeg ikke mister en flekk til kan man si....nå kan jeg liksom skjule det.. kjedelig å vente på hudlege
kyssegal Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 forresten de bildene på alopevia areata kan ligne den flekken
en av hver Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Håper du slipper å miste så mye, og at det kommer fort igjen. Men man må alltid finne på noe bra å fokusere på, og det er jo at det ikke er en farlig sykdom, og at hår vokser ut igjen. Vet at det er kjedelig å vente på legetime, kan dessverre ikke hjepe deg der.. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå