Gå til innhold

lillegutt solbrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer veldig godt på å smøre han ofte nå i sola, men er kanskje ikke solfaktor 20 nok for han? han er 15 mnd, og har brukt den kids sprayen fra nivea? Han ble så rosa i dag.. Turte ikke ha han ute etter klokka 3 jeg.. hmm.. høyere faktor eller sunblock kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte smører du da? Jenta mi har brukt 30 store deler av sommeren, men i dag (da det er tomt for barnesolkremen) fikk hun låne min som "bare" er faktor 10. Smørte vel 3 ganger fordelt på dagen mellom 10 og 16 og hun er ikke blitt brent i hele tatt, bare fått litt skille. Vil ikke si hun har spesielt "hardfør" hud heller.. Ikke gammel solkrem du har brukt heller?

Skrevet

Husk at ingen har lik hud da, så selv om det virker bra med faktor xx på et barn, trenger det ikke virke like bra på ditt barn. :)

Soldrakt da? De er hvertfall effektive.. Ev mer krem med høyere faktor, og mye mer skygge.

Skrevet

takk for svar, soldrakt er ikke helt dumt men det er jo så varmt.Nei den er ikke gammel heller. Får prøve å kjøpe litt høyere faktor tenker jeg...:) han gråter jo ikke å virker ikke som han har noe vondt så helt krise er det jo ikke:)

Skrevet

Kids sprayen fra Nivea er super daarlig. Har brukt den paa guttane mine og meg selv. Kjenner ogsaa andre som har brukt den. Alle har blitt rode, saa jeg tror ikke den virker!!!!

Maa bare legge til at naar vi brukte den var vi paa ferie i Norge, og er vant til MYE sterkere sol. Barna mine er "svarte" av solen, men smorer de med faktor 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...