ツWonderfull Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 søkt på en jobb jeg VIIIL ha. Fikk mail for noen uker siden om at aktuelle kandidater inkalles til intervju i uke 31-32. Uke 31 er jo i morgen...er det dumt å sende en mail i kveld og si at jeg fremdeles er veldig interssert i jobben og håper på intervju?? eller maser jeg da....hmm.....jeg ringte også rett etter jobben ble utlyst, hadde en grei samtale i tlf....de noterte seg navnet mitt og virket positive...så er det dumt å mase enda mer ved å sende en mail i kveld?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ville heller ringt de i morra, enn å sende mail..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg hadde ikke gjort det, hadde gitt dem en sjans til å kalle meg inn først...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg ville ikke sendt mail, men ventet og håpet på inkallelse til intervju
ツWonderfull Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 men det kan lett være 50-100 søkrer på disse jobbene her, så sjangsene er vel uansett små....så tenkte at det sikkert ikke skader å vise interesse....men det må jo ikke være i overkant da....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå