Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Min mann har svært stor pung. Når han og har svært stor penis fyller det godt ut i en trang badebukse. Er dette noe man prøver å skjule, eller mer framheve, slik det er med bryster.Ingen som prøver å gjøre dem minder. Er nett kommet att frå en tur på stranden i lag med min mann og min moder. Hun var helt sjokkert og mente han måtte ha en vid badebukse med innlegg. Er det flautt å vere veldig stor og no?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Er det frlaut å vere svært godt utstyrt og nå? Er sikker på du er stolt av mannen din og utstyret hans når medsøstrene kikker, for det gjør de helt sikkert. Mor din er helt sikkert misunnelig!
Hulderjenta Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 So lenge han ikkje får reisning er det greitt, og kanskje likar han å bli beglodd av damer? Min mann har det stundom slik, men det kan og bli for mykje. Han kan bli kåt av minder.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 kan vel prøve badebukse da i stor str. da.gjør vel ingenting det da
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Hva med badeshorts.....hadde vel vært noe eller.....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hvorfor skal han ikke få vise seg fram? Jeg synest det er sexy! Ingen med stor byste gøymer dem vekk etter det jeg har sett. Tvert imot!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 En stor slaskete pung er ikke sexy... Stor penis er fantastisk, men man går da ikke rundt i trange klær for å vise dette... ÆSJ!!! Badebukse generelt... spar meg!!! Om mamma hadde snakket om min manns penis og pung ville jeg sunket i jorden... Siden hun gjorde det var det HELT sikkert veldig drøyt... Ser for meg et litt "kort" par bak denne historien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå