Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 her skjer det absolutt ingenting.. har lyst på ett glass hvitvin, men ammer så det går ikke.. tror det blir tidligkveld på meg..varmen tar knekken på meg.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skal snart ut i hagen og bade i bassenget hos naboen. I mens holder gubben her på å tapetsere et av barnerommene =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Gjør absolut ingenting, nyter stillheten nå når ungene endelig er i seng. Spiser litt pizza.(rester fra i går)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Tror faktisk jeg skal ut å gå tur....
boble <3 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har grunnet vegger på badet, skal pusse opp litt... Deilig å endelig være i gang, men gud så varmt:0)
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skal vere her :-) Du kan vel pumpe deg og ta deg det glasset med vin, det er lov. Det kommer ogsaa ann paa hvor ofte du ammer? Hvis babyen sover hele natten, kan mann godt ta ett glass paa kvelden.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Vi har tatt en fridag med oppussingen av kjøkkenet. Var på stranda å badet og kom sent hjem, spiste middag kl 21, og barna var ikke i seng før kl 22:) Nå slapper jeg av med internett...hehe:) Gubben ser på sporten på tv2:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå