Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da?


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

her skjer det absolutt ingenting.. har lyst på ett glass hvitvin, men ammer så det går ikke..

tror det blir tidligkveld på meg..varmen tar knekken på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart ut i hagen og bade i bassenget hos naboen. I mens holder gubben her på å tapetsere et av barnerommene =)

Skrevet

Gjør absolut ingenting, nyter stillheten nå når ungene endelig er i seng.

Spiser litt pizza.(rester fra i går)

Skrevet

Tror faktisk jeg skal ut å gå tur....

Skrevet

Jeg har grunnet vegger på badet, skal pusse opp litt... Deilig å endelig være i gang, men gud så varmt:0)

Skrevet

Jeg skal vere her :-)

 

Du kan vel pumpe deg og ta deg det glasset med vin, det er lov.

Det kommer ogsaa ann paa hvor ofte du ammer? Hvis babyen sover hele natten, kan mann godt ta ett glass paa kvelden.

Skrevet

Vi har tatt en fridag med oppussingen av kjøkkenet. Var på stranda å badet og kom sent hjem, spiste middag kl 21, og barna var ikke i seng før kl 22:)

Nå slapper jeg av med internett...hehe:) Gubben ser på sporten på tv2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...