Gå til innhold

Flere som har rotehus i varmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nesten ikke hjemme om dagen. Drar tidlig på stranda, og blir til sen ettermidag. Så skal mini bades og legges, og vi skal spise sen middag.. Sliten etter varmen blir det ikke ryddet noe særlig.. Fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa :o) Rydding og trening blir det lit av :o) Men får rørt seg litt på stranda da :o)

 

Godt å høre at vi er fler, så er det bare å krysse fingre og tær for at det ikke kommer besøk på kvelden :o)

Skrevet

Hehe, ja kommer det besøk får de sitte ute.. Og kun gå inn for å tisse.. hehe.. =)

Skrevet

akkurat sånn er det her også. Orker liksom ikke begynne på husarbeid når ungene er lagt.. Vi får nok alltids tatt det igjen;)

Tøy passer jeg på å vaske, sjelden det er så bra klestørk som nå!

Skrevet

Tenker at jeg får ta en rydde og vaske dag når været blir dårlig.. Ikke før, nå er det kun sranda som gjelder!

Skrevet

åja... var slik at jeg ikke slapp foreldrene mine inn i leiligheten engang..!hehe... nei, vi skal rydde imorgen - vi har egentlig vært ganske så opptatt med barnedåp den siste uka så...

Skrevet

Heeeeeeelt forferdelig rotete.... Syns nå jegda, sambo er ikke helt enig:/ TYPISK!

:)) Hehe.. er i ryddinga nå, sendt sambo avgårde med kompisene å skal padle i kajakk :)

Skrevet

JAAA! Men mye pga maling i heimen,rot en plass fører til rot en annen plass har jeg erfart.

Skrevet

Her har det vært rotete hele sommeren, hehe

Men nå ikveld har vi tatt oss i nakket, og storrydder og sorterer alt! Digg, men blir skikkelig svett i varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...