kajak&Daniel Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Gutten min på 20 mnd har lært å klatre ut av senga, og står dermed opp selv nå. Har vært og lagt han ned igjen mer enn 10 ganger allerede. Skal jeg bare legge han ned og gå igjen? Prøver å fortelle han at jeg kommer og legger meg senere (vi sover på samme rom, og han vil at jeg skal ligge i senga mi (og helst at han skal ligge der sammen med meg). Hvordan har dere gjort det? Han hylskriker jo hele tida.
Nætte;mortil2 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Sitt ved sengen noen få minutter, ikke si noe mer enn at nå er det kveld. Så reiser du deg, kanskje pusler litt rundt eller setter deg lenger bort med en bok feks, etter noen minutter så går du ut, med døra åpen, og kommer inn igjen ganske fort. Så ut igjen.. Strekk tiden før du kommer tilbake igjen med litt hver gang. Det ville jeg prøvd, for det var slik jeg gjorde det da jeg vente min lille gutt på å sovne i senga si og legge seg rolig ned.. Bare at jeg tok det over lenger tid da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå