@nneliten Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er i vikariat og har muntlig blitt lovet fast ansettelse, men enda ikke skrevet kontrakt... Føler selv det mest ryddig å informere sjefen når hun kommer tilbake fra ferie...
@nneliten Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2008 Glemte å si at det er ennå veldig tidlig (ca 5 uker)...
en av hver Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Nei, det hadde ikke jeg gjort. Vent til du er over 12 uker, alle skjønner at man "lyver" så lenge. Fem uker er alt for tidlig. Jeg er 17 og har ikke sagt det enda. (Vikariat). Tenkte å vente til etter ultralyden faktisk. Men de fleste på jobben vet det da, så kanskje sjefen har fått med seg ryktene.. tror ikke man har plikt til å fortelle det før ganske sent. Men man må gi sjefen litt tid til å planlegge event. vikar når du skal ha permisjon da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg hadde ikke sagt noe så lenge det ikke er forhold som tilsier det (feks jeg som ble kvalm i uke 5/6 i begge svangerskap og det står "svangerskapsrelatert sykdom" på sykemeldingene mine, eller at arbeidet er av typen som ikke går så godt sammen med graviditet). Jeg vet man ikke har lov å "diskriminere" damer fordi de er gravide, men på den annen side har jeg litt panikk for at man skal bli det også. Hei, forresten - deg "kjenner" jeg jo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå