Gå til innhold

Er dere damene toppløse på strendene i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på stranden i stad, og det var ingen andre enn oss der, så da tok jeg av meg så jeg var toppløs. Det var tidlig på dag, så folk kom jo etterhvert..da det første paret (med barn forøvrig) kom tok jeg på igjen overdelen..

Hva mener dere, og hva gjør dere? I syden er jeg "alltid" toppløs stort sett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke en toppløs person. men kunne godt vært det der jeg bader. men på en vanlig strand er jeg ikke. ikke i badedrakt heller om ikke jeg må. masse mennesker er ikke tingen for meg

Skrevet

Jeg gjør det hvis vi er alene på stranda, men ikke når det er folk nei. :) Ligger også på plena toppløs, selv om naboene kan se, men det driter jeg i, for det er min plen;)

Skrevet

I mine yngre og mer "ikke-så-slappe-pupper-dager" så hendte det at jeg solte meg toppløs. Gikk aldri og spradet rundt toppløs men solte de litt av og til. Men nå synes jeg det er litt påtrengende og blir faktisk litt brydd over at damer og jenter soler seg toppløs. Føler meg snerpete men foretrekker at folk har på seg bikini-overdelen selv om de bare ligger der..

Skrevet

Nei! Uff! Synes ikke det er pent når damer i alle fasonger skal absolutt sole seg toppløs. La noe ovelates til fantasien;) Synes det er stygt og harry...

Skrevet

Næææh, det tør jeg ikke. Skulle ønske jeg turte, men føler nesten jeg gjør noe ulovlig når jeg gjør det hahaha!

Skrevet

Kommer litt ann på hvor mange som er på stranden :)

Her i Norge er det liksom ikke like akseptert som i utlandet så jeg har på meg topp om stranden er stappfull.

Hater egentlig å ha på meg bikinibh men, synes det er himla vått og ekkelt..

Skrevet

Nope, ikke gjort siden før jeg fikk pupper, og setter vel generelt egentlig mest pris på damer med bikinitoppen på - snerpete som jeg er ;o) Men hater bikiniskiller, så jeg kompenserer litt med solarium..

Skrevet

Ha ha, nei virkelig ikke...

Syns det er litt slitsomt med pupper oppi fjeset både her og utenlands (snakker om at folk blir støtt av amming, men hallo..)

I dag klarte eldstemann å dra ned bikinioverdelen min mens vi badet, og jeg skal love den kom fort på igjen ;-)

Skrevet

Nei, jeg soler meg aldri topplös. Ikke hjemme heller. Og om noen gjör det i naerheten av meg på stranda föler jeg meg litt utilpass. Dessuten er hel bikini penest syns nå jeg....

Skrevet

Nei.

Mine pupper er privat og derfor pakket inn.

Skrevet

Er på stranda til mamma og pappa hele sommeren. Der er det bare oss og venner,så ja soler meg toppløs!

Skrevet

Jeg er toppløs når jeg soler meg, men tar alltid på meg bikinitopprn når/HVIS jeg skal bade eller valse rundt.

Andre skal få slippe å bli fasinert av mine dinglepupper.

Skrevet

Vokste jo opp på 80-tallet, da "alle" solte seg toppløse. :-) Nå er jeg så gammel at jeg synes det er "harry". :-)

Skrevet

Jeg hadde nok aldri følt meg vel toppløs... Må likesom alltid ha en topp/bh på meg, ellers føler jeg meg naken.

Skrevet

Jeg har aldri solt meg toppløs. Men reagerer ikke på om noen gjør det.

Skrevet

Soler meg toppløs så og si hele tiden:p Men, nå er jeg neste aldri på stranden i Norge kun i utlandet:o)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Nei jeg bruker bikini topp.

Synes ikke det passer seg og være toppløs på en offentlig strand.

Alene, på hytta eller i hagen er noe annet...

Skrevet

Mine toppløse dager er over. På 80 tallet derimot.... Etter at jeg har ammet 3 barn er jeg overbevist om at jeg tar meg bedre ut med overdel. Og skal jeg først vise kroppen min, er det greit å vise den så fin som mulig...og lange flate pupper er ikke fint:)

Skrevet

Hmmmmmmmmmm......... synes ikke det er særlig pent å gå toppløs jeg . Men når det er sagt så kan jeg nevne hovedgrunnen til at jeg ikke selv i min egen hage uten innsyn går toppløs.

Min mor har jobbet med brystproteser i mange år, en av mammas veninner samt min besteveninnne jobber som leger med brystkreft som hovedfelt så trenger neppe si noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...