Gå til innhold

Mett i magen og blid i fjeset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som en skilpadde i motvind......det er så varmt så varmt.......ligger i sengen med laptopen på fanget, mett etter deilig middag i gresk restaurant:-) Lille rosa er nydusjet og smørt inn med deilig bodylotion og er lykkelig sliten etter en lang, varm dag:-)

Viften står på full spiker og alle vinduer på vid gap......er dere klar over at vi er i et av de varmeste landene i Europa pt??? Ikke verst det eller, bare veldig uvant:-)

Vurderer sterkt å sove i kjellerstuen i natt for der er det svalt og deilig.....men da må jeg vel rydde litt rene klær og det orker jeg vel ikke;-D

Håper dere har hatt en strålende solhelg og kost dere glugg i hjel:-)

Jeg vet at Karomamman har hatt noen flotte dager på vakre stedet og at de har kost seg masse:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, ja!! Det var sommer, det var sol og det var søndag. Tralalalalala....

Vi kom hjem fra Sørlandet natt til lørdag. Da lengtet Karosnuppa hjem til rommet sitt og pappa'n sin etter nesten fire uker på tur.

I går dro vi på stranda med tre nabofamilier og alle venninnene til lillemor. Det var stor stas, de lekte og "svømte" og mor fikk badet 10 ganger ellerno, akkurat som vanlig. Etter stranda dro vi på thairestaurant (17 stykker!!) og til slutt hadde vi kaffe og is på plenen hjemme. Herlig dag!!

I dag har vi hatt en myk start. Karosnuppa ville ikke stå opp før 9, men vi kom oss nå til barnehagen til slutt og nærmere lunsj var jeg på jobb selv :)

Tror vi må bade litt i dag også, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...