Gå til innhold

Kjoper der /henger opp alle barnehage/skole bildene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så dårlig samvittighet hvis jeg ikke kjoper de. Men, hva er vitsen med og kjope de bare for og la de ligge i en skuff??? Vil ikke fylle veggen fra ende til annen heller for de i det hele tatt har begynnt på skolen. Hvirdan gjor dere det?

(har 3 stk. 5 og under, ikke nok vegger....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så langt kjøpt bildene, ja. De henger på guttene sitt soverom. Bor i relativt nytt hus, så vi har litt veggplass å fylle...

Mine egne gamle klassebilder, har jeg prøvd å samle i album (sånn stort som man limer inn bildene i)

Skrevet

Jeg har hengt opp alle mine og skal henge opp alle til samboeren min (selv om han ikke syns det er en god idè), og henger opp barna sine etterhvert som de kommer. Har en gang oppe som jeg bruker til slike ting. Du kan jo gjøre som hun over skriver, å henge det på soverommet til barna eller hvis dere har ett kontor hvor du ikke pynter noe særlig utenom. Syns det er kjekt å se tilbake på hvordan jeg selv har forandra meg fra bilde til bilde, og hvem jeg har gått i barnehage/klasse med opp igjennom tidene. Så da kjøper jeg alle barna sine også, slik at de kan bruke de om de føler for det senere eller legge dem i en skuff som mange gjør :)

Skrevet

Føler meg litt kynisk nå, men jeg synes ikke det er nødvendig å kjøpe alle. Det holder vel med ett eller to barnehagebilder vel (pr barn). Det blir jo endel skolebilder også etterhvert, og de "må" man nok kjøpe, da er jo barna større og forventer det mer selv.

Jeg må innrømme at jeg ikke gidder ta vare på alle tegningene o.l. vi får hjem heller. Plukker ut de fineste eller mest særegne. Måte på alt en skal lagre i 20 år..

Skrevet

Henger barnehage bildene på jentene sine rom. Portrettene av de alene henger vi i TV stua. Ingen i stua eller kjokken. Har deseverre ikke kontor/extra rom med 3 barn i huset. Men de tar jo bilder HVERT ENESTE år!!! Det begynner og bli en del barnehage bilder allerede, og skole bildene vil også komme hvert eneste år....

Har også samlet mine egne gamle i et album. Har også bare barna sine hengende på veggen.

Hmmm......

Skrevet

Hmm... Dette har ikke jeg tenkt noe på ennå, men ser at det kan bli et problem.. Min første er jo i magen ennå=)

Kanskje kjøpe fra det første og siste året fra barnehage, og første og 7.ende klasse, og 10. klasse og russebilde? Bare det er jo 5 bilder!!

hmm...

Tenker litt høyt for dere jeg damer=)

Første året i bhg, og første året på skolen, og 10.ende klasse+ eventuelt russebilde da...Trenger jo ikke fra siste året i bhg hvis man skal kjøpe for 1.klasse...

Så utrolig mye å tenke på!! Herlighet, jeg blir overrasket! Hehehe!

Skrevet

Jeg kjøper alle, og bytter bilde hvert år, de gamle går da inn i album...

Synes det er litt morro å se mine bilder, så da tar jeg vare på han sine og:)

Skrevet

Det er jo aldri bare 1 bilde heller. Det er jo somregel 1 gruppebilde og ett portrett bilde så 2 bilder per år per barn...x3 barn.

Vi har også flyttet et par ganger, så har det blitt til at vi har kjopt mer enn bare 1ste og siste år i banrehagen. Morro og huske alle barna de har gått i de forskjellige barnehagene med senere. Ikke bare forksjellige byer, men forskjellige land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...