:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 lunta mi er på 1 cm, og det er jo ekstremt lite gunstig. hva i alle dager kan jeg gjøre for å få en lengere lunte? vil ikke være sånn som jeg er nå!
Labambie Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har det på samme måte,mortilgunnar... Er fryktelig slitsomt, jeg er og blir forbanna for den minste lille ting... Ikke på barnet mitt,men på alt og alle ellers.. Stakkars sambo han får jo salver så det holder flere ganger om dagen.. Bare han har glemt å gjøre noe eller ikke er kjapp nok blir jeg så sint at jeg skjelver..... :-(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Klarer du å telle til ti (illustrasjonen på å tenke før man reagerer)? Det er utrolig banalt, men hjelper jaffal litt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 ja det er helt forferdelig! klikker for alt og ingenting. å sånn skal det ikke være! håper noen har noen råd til oss!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 nei jeg klarer ikke telle til 10, jeg klarer bare og skrike
små Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Smiler litt for meg selv her.. Kanskje du reagerer på sprøyta?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Hormoner? P-piller hjelper for meg. Føler meg mer "normal" på piller enn uten ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 jeg tror det kom med p-sprøyta, ting ble ihvertfall værre da. men samtidig ble det jo slutt, og småen begynte og våkne 6 og nekte å sove store dele av natta. så om det er sprøyta eller mangel på søvn eller at jeg er litt rar om dagen aner jeg ikke. men det er fælt og føle at man ikke har kontrol
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er sånn når jeg har pms, og da klarer jeg ikke å kontrollere meg, må bare "mure meg inne" litt. Ikke fullt så lett nrå man er alene, da... Gi det ei stund til, og se når småttens søvn bedrer seg om humøret også bedrer seg da...? Ingen gode råd, dessverre...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 jeg har ikke så mye valg. må jo bare gi det litt tid. hm... jeg som håpet på en vidundermedisin
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, samma her! Og det gjelder ikke bare meg - samboeren også . Vi klikka for en bagatell og siden har vi ikke snakka sammen. Egentlig skulle jeg vært på Ekebergsletta, men DET gadd jeg ikke med den surpompen (sier jeg) ) Hehe:p Vi ordner vel opp når han kommer hjem, om ca.. 20min, urk.. Hheeh Jeg er i godt humør nå da iallefall.. ;o) Barnefri har jeg hatt i 4t også! ;o) Uthvilt til tuuusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå