Gå til innhold

JIIPPII! Jeg er gravid :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm 29 juli og tok en el test på fredagskvelden og den slo ut. Så testet jeg meg grav.test nå i ettermiddag og den var positiv :-)

 

Så da får vi håpe at nr. 3 kommer i mars/april :-)

 

Lykke til dere også jenter :-)

Jeg sender over litt babystøv til dere :-))))

 

Stor sommerklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! :) Artig med nr 3, vi prøver også på nr 3 og jeg har IKM i dag... har enda ikke fått mensen, så nå er jeg spent! Har ikke test her så får nok vente å se :)

Skrevet

Gratulerer så mye...

Skrevet

Hei. Går d an å ta en graviditetstest så fort etter at EL testen slo ut? Jeg tok EL test i går morrest, og den slo ut. Er nå veldig spent!:)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!!:)

Skrevet

Hei igjen. Misforstod i sta æ, bære glømm d første æ skreiv!:D Æ må væl vent i over ei uke før æ kan ta ein graviditetstest!:( Verke så leng t!:(

Skrevet

Tusen takk jenter :-)

 

Jeg har null symptomer, utenom litt murring i magen, tror det nesten ikke!

 

The little red ..... du må kjøpe test imorgen, spennende dette her :-)

 

Jeg skal krysse fingre og tær for deg :-)

 

Ha en forsatt god sommer :-)

 

Klem

Skrevet

Grattis så mye! :D

Skrevet

Trengte ikke å teste jeg, siden mensen kom i dag :( Kjipt! Jeg trodde kanskje det hadde klaffet denne gange, men nei. Da får vi satse at det går neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...