Prinsessemor Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har ikm 29 juli og tok en el test på fredagskvelden og den slo ut. Så testet jeg meg grav.test nå i ettermiddag og den var positiv :-) Så da får vi håpe at nr. 3 kommer i mars/april :-) Lykke til dere også jenter :-) Jeg sender over litt babystøv til dere :-)))) Stor sommerklem
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Gratulerer!! Artig med nr 3, vi prøver også på nr 3 og jeg har IKM i dag... har enda ikke fått mensen, så nå er jeg spent! Har ikke test her så får nok vente å se
MB85 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Hei. Går d an å ta en graviditetstest så fort etter at EL testen slo ut? Jeg tok EL test i går morrest, og den slo ut. Er nå veldig spent!
MB85 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Hei igjen. Misforstod i sta æ, bære glømm d første æ skreiv! Æ må væl vent i over ei uke før æ kan ta ein graviditetstest! Verke så leng t!
Prinsessemor Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk jenter :-) Jeg har null symptomer, utenom litt murring i magen, tror det nesten ikke! The little red ..... du må kjøpe test imorgen, spennende dette her :-) Jeg skal krysse fingre og tær for deg :-) Ha en forsatt god sommer :-) Klem
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Trengte ikke å teste jeg, siden mensen kom i dag Kjipt! Jeg trodde kanskje det hadde klaffet denne gange, men nei. Da får vi satse at det går neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå