mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 ... men go'været får vel ta skylda for det, og da er det jo greit Selv er jeg innesittende med febersyk lillemor.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Har selv vært inne her alene fra kl 16.... nå er jeg her litt igjen
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, neida er her jeg =) det er vel midt i legging av barn kanskje..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 joda, helt sikekrt, har vært stille hele formiddagen, men det blir ofte mer liv etter kl 20. Da har sikkert mange lagt barna og har litt tid til pcen.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Så flott da, at her var flere Har vært innom med "ujevne" mellomrom, uten å ha sett særlig til liv... Stemmer sikkert at det blir flere etter leggetid. Her i huset er ikke det før i 9-10tida nå i ferien...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Her stapper vi lillemor i seng rundt kl 8. Guttungen får være i stua til kl 21, men da er det tannpuss og på rommet, han er så grinete på dagtid, at jeg ikke gidder å ha han lengre oppe, han leser og styrer på rommet, og sovner rundt 10. Han står opp 7-7.30 uansett. Han er 8 (om 12 dager).
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Synes det er bra jeg, at folk velger å være ute i steden for å være her. Så får vi heller benytte kveldene. Jeg er forferdelig sliten idag, så jeg tror ikke det blir så mye aktivitetet fra meg. Dessuten er barna hos mannen min sine foreldre - farmor og farfar - så vi er alene. Det må vi benytte oss av!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Klart dere må Ha en herlig aften!!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2008 Ja, NYT alenetida, det har man godt av en gang iblandt
~~DoraDora~~ Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 De fleste av de som er på dib, har litt tid for seg selv mens babyene sover i løpet av dagen, mens mange av de her inne har større barn, som krever mer oppmerksomhet fra oss. I tillegg legger de større barna seg senere:-) ...Jeg stikker innom her flere ganger i løpet av dagen jeg også (feks når de eldste ungene er ute og leker litt alene, mens lille snuppa på 18 mndr tar hvilen sin, og om kvelden når de er i seng). Jeg er altså ofte innom, men ikke alltid jeg skriver noe:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå