Gå til innhold

Flere som har det sånn.....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men lurer på om jeg har fått enn sånn svangeskaps tristhet?? Barnet er godt planlagt, og veldig ønsket...men jeg går ikke rundt og gleder meg hele tiden, har ikke den fantastiske lykkefølelsen som andre snakker om....flere som har det sånn? er i femtende uke, kan det være hormonene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare på film at svangerskap og fødsel er en evig dans på roser. Snakket med venninnene mine om det senest i går. Er nok derfor mange forhold går dårlig under svangerskap/rett etter at barnet har blitt født eller rett etter at man har giftet seg fordi at folk har en fantasi om at dette skal være en tid i livet ditt hvor alt er så fantastisk, også blir det ikke den drømmen man hadde trodd, og da blir man kjempe skuffet og forholdet blir satt på en prøve. Er mye slit med å være gravid og ha ett nyfødt barn i huset, og da er det bare å håpe at det samarbeidet man håpet skulle være der faktisk funker. Samme med de som gifter seg fordi de tror at det skal gjøre alt så mye bedre, for å få en ny gnist i forholdet, men det funker sjelden sånn. Er svært liten forskjell på å være samboer og gift, hverdagen går sin vante gang...

Skrevet

jeg hadde det sånn, men nå som fødselen nærmer seg, så har jeg begynt å glede meg mere og mere. Før føltes nesten alt likegyldig ut. Men det gikk over. Nå kan jeg knapt vente på at han blir født :))

Skrevet

Takk for fine svar....godt å høre at det ikke bare er meg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...