Gå til innhold

da har jeg prøvd kaneltrikset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil vise seg om det virker... klarte å presse ned 4 store t-sjeer blandet i melk... kjenner at det vil vise seg om jeg klarer å holde på dette, for det brenner litt bakerst i munnen... kanskje det går over hvis jeg tar en gaviscon...

håper dette virker! for jeg er utrolig klar for å føde nå! og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få gubben til å forbarme seg over meg og gi meg et nummer slik at babyen kan komme... (vet at det ikke trenger å virke, men...)

så nå er det vel bare å vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå spennende:o)

Hvor mange dager/uker er det til du har termin?

Skrevet

Fikk lyst til å prøve kaneltrikset i dag jeg også. Blandet 2 ss med kanel i varm melk med chaite og masse sukker og honning. Var nesten litt godt, men forløpig kjenner jeg lite....Spennende å se om noe skjer etterhvert;)

Skrevet

15dager igjen i dag... forrige mann kom 14 dager før, så jeg er spennt nå... men det trenger jo ikke bli slik denne gangen også, det vet jeg jo... vanskelig å motivere seg for å gå lengre nå...

Skrevet

lurt med varm melk... og sukker og slikt... kanskje jeg må prøve det senere hvis jeg kan få ned mer da.. vanskelig med mer enn 4ts når det ikke ville blande seg skikkelig og i et lite glass melk...

Skrevet

Prøvde nettopp dette selv. Etter to slurker trodde jeg at jeg skulle spy!!:D Dette var asså lite godt;o)

Får håpe det virker på dere=)

Skrevet

Ja, det smakte helt greit med varm melk og sukker. Mye av kanelen ble litt grøtete, men klarte å svelge det. Foreløpig bare litt småkvalm her også, men skal gjøre et par triks til i kveld. Hihi;)

Skrevet

Tror heller ikke lillemann likte dette, ble litt kaos der inne etter kaneldrikkingen:p Sitter nå med et glass fanta å prøver å få bort den vonde smaken..

Skrevet

Ute i sjøen eller?

Hadde det ikke vært for strekkmærkene mine så hadd jeg dratt på badeland!!

Sex utgår her... Har ikke hatt det siden jeg ble gravid:/

Skrevet

Haha, ler litt i sjegget naar jeg leser denne traaden, men ler MED dere og ikke AV dere altsaa.... =o)

Gjorde dette selv i gaar, termin i dag, og termindagen startet med at jeg vaaknet altfor tidlig, 0600 og klarte bare aa ligge til 0645, sto opp og var ufattelig kvalm og maatte nesten kaste opp ja. Men klarte meg akkurat og godt er det, for jeg blir saa redusert og oppblaast i ansiktet og roter til systemet naar jeg kaster opp. Spiste ca 6 spiseskjeer jeg da i gaar, som jo innlysende er i overkant, men til to skaaler roemmegroet med smoer og sukker (dette er laaaaaaaaaaaaaangt fra mat jeg vanligvis spiser og ikke var det noe stas i varmen heller) saa gikk det ned.

Vel, glad jeg fikk i meg noe mat 0700 og la meg 0830 og fikk sove til 1130, det reddet meg.

La oss si det saann, proevde det mest for aa ha proevd det og naa har jeg DET. Hehe, ingen mer kaneltriksforsoek her i gaarden. Gaar over paa sex, drugs & rock'n roll. I hvert fall sex.... ;o)

Skrevet

Jeg prøvde også allslags ting sist gang inkludert kaneltrikset, fikk helt dilla på kanel i varm sjokolade melk og drakk hver dag de siste ukene uten at det hadde effekt....

Hva med å ta for dere hele rikshopsitalets fødemeny eller no sånn i den duren...

Jeg er bare i uke 32 så det blir ingen triks her utenom at jeg starter med bringebærbladkaplser idag og om et par uker modningsakupunktur, smøring og tøying med olje....

Lykke til dere og håper noen av triksene virker på dere....:)

Skrevet

Haha. Tror jeg fikk kanelsvette etter dagens forsøk. Datteren min satt seg på fanget og snuste litt og sa; "Mmmm....mamma, du lukter Arme riddere". Ingen effekt med kaneltrikset her, men nå er det i allefall prøvd!!

Skrevet

Prøv heller litt sex, det gjorde susen for meg. Det er noe i sæden som kan gjøre at det stimulerer ett eller annet har jeg hørt.

Skrevet

men det har vel kanskje noe med at hvis man ikke er moden så hjelper det ikke? så kanskje det var litt for tidlig. hvis dette trikset i det hele tatt kan funke da=)

Skrevet

fikk faktik gubben til å forbarme seg over meg i går... fikk litt murringer hvert 10.minutt og håpa virkelig at de skulle gå over til noe mer, men det gjorde de ikke.... har litt kynnere i dag, men ikke noe mer foreløpig... hadde virkelig håpa at hun kunne komme nå, for gubben går på jobb i dag og går ikke av før på fredag... han er ikke så langt unna, men jeg blir alene med vår 3åring i varmen og det er slitsomt!

så det blir vel ikke mer sex her før babyen er ute...

Skrevet

Sex her fungerer ikke, vi prøver nå tappert likevel .o)

Men en kveld spiste jeg havregrøt med ekstra kanel på, da fikk jeg flere kynnere, så en viss virkning hadde det nok! Men er redd det blir mye mas og lite virkning.. Skal prøve på nytt litt senere i dag :o)

Skrevet

ja, lurer på om jeg prøver en ny runde i kveld... skal da varme opp melka litt og ha sukker i... kanskje det går litt lettere ned da... og når jeg spiste et knekkebrød etterpå gikk kvalmen og ubehaget over...

Skrevet

vaniljeis med masse kanel er kjempegodt!!!! kanskje jeg skal kjøpe en boks med is idag, termin er jo på fredag:)

Skrevet

Skal sies at kynnere, sammentrekninger og murringer tok seg opp i går kveld og natt. Kanskje kanelen hadde virkning? Resultatet var dessverre at jeg var så sliten, så jeg orket ikke plan B med litt sex. I kveld dropper jeg kanelen og satser på sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...