edvina har fått en gutt Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Sikkert et dumt spm, men jeg oppdaget at en veps hadde død nedi gryten når jeg stekte kjøttdeig nettopp. Kan vi spise den?Eller kan giften ha gått i maten(jeg er gravid og små hysterisk).
minimee Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 hei!!!! det er bare å spise maten din........ du har vel tatt den ut??? og maten er vel godt stekt så det er ikke noe å bekymre seg over. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå