ikkenåigjen Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Det er nå 9 dager siden IKM. Tok en test i dag tidlig, negativ....heldigvis. Jeg og mann min har 2 barn hver oss fra tidligere + at vi har et barn på 4 år sammen, og vi har ikke tenkt til å få flere barn...... jeg har blitt gravid med P-piller 3 ganger før, så jeg har nok ganske lett for å bli gravid.....mann min steriliserte seg for 4 år siden, men kan vi virkelig være så "uheldig" at det har grodd sammen igjen. Jeg har vært punktlig med mensen nå i 18 år, så det er så rart at den bare "uteblir". Vi er faktisk ganske utålmodig nå....håper at mensen kommer snart....men hva gjør vi hvis den virkelig ikke dukker opp og jeg er gravid....
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Har du stressa i det siste? Mulig det er bare hormonene som spiller deg et puff :/
ikkenåigjen Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Nei jeg har ikke stresset i det hele tatt. Bare tatt livet helt med ro..... Tiden får vise hva som skjer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå