Gå til innhold

Mangel på energi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er idag 8+0 og er hele tiden slapp.. Ligger masse på sofaen, kunne sikkert sovet hele dagen. Prøver å gjøre litt i løpet av dagen, men i disse ferietider er det ikke så mye som skjer. Orker nesten ikke være ute heller pga varmen..

Jeg håper virkelig energien kommer tilbake etterhvert. Ser litt mørkt ut å skulle fungere i jobb igjen om en ukes tid.. Men kanskje det er rutiner som skal til for å komme litt i gang igjen?

Flere som har det slik? Sliten, orker ingenting, trøtt, føler seg som et vrak...? Er heldigvis ikke mye kvalm da! Måtte det bare fortsette! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjente meg veldig godt igjen i beskrivelsen...! Er 7+4 i dag og har vært så trett og energiløs i 2- 3 uker nå. Har flere planer på ettermiddagen, men som oftest blir det sofaen og godstolen- orker rett og slett ikke løfte en finger!

Går greit på jobben, men den store tiltakslysten er fraværende fra ca 13- 14 tiden. Har lang kjørevei til jobb så på hjemturen er det opp med vinduet og synger i vei når jeg kjenner øyelokkene blir tunge(: 4 uker nå til 2. tri hvor ting forhåpentligvis endrer det seg, og energien kommer tilbake(:

Skrevet

Sånn er jeg også. Er ca 7+3 i dag og er trøtt og energiløs for tiden, har vært sånn i 3 uker. Sofaen blir det etter jobb. Sover som regel på ettermiddagen.

Men det er godt å komme seg litt ut å gå en tur, det hjelper litt.

Gleder meg til enegien kommer tilbake.

amm3 -mars09

Skrevet

Jeg sliter også. Tungt når vi har ei lita ei fra før. Plutselig kan jeg duppe av på sofaen mens vi ser barnetv. Enkelte dager føles det ut som jeg kunne ha sovet hele dagen jeg også. Spent på hvordan det går å starte på jobb igjen...

Hadde det slik sist også, så vet det går over. Heldigvis!

Skrevet

Ja, da får vi bare vente til energien kommer tilbake.. Min samboer syns nok det er litt kjedelig at jeg ikke orker å være med ut på noen ting. Vil baaare være hjemme og daffe. Er ikke nødvendigvis så innmari trøt, bare helt tom liksom..

Jaja, dere får ha lykke til videre jenter! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...