Gå til innhold

Forslag til forbedring av kropp:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer for at pupper blir utstyrt med sånn titterute som de har fått på q-melk kartongene så man kan se hvor mye som er igjen, samt en klokke som viser når de ble spist av sist! Dette burde selvfølgelig være noe som kommer i løpet av de siste ukene av graviditeten og forsvinner når man slutter å amme.

Samtidig stemmer jeg for at man får en slags nedtellingsklokke på magen når man er gravid som gjør det litt greiere å vite når det er på tide å komme seg til sykehuset. Kanskje det hadde gjort det litt lettere å gå på overtid i fremtiden også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Og så føyer jeg til en "regulator" til hvor gravidhormonpåvirket man er. "Vil jeg være så kvalm i dag? Nei - da skrur jeg bare ned litt"...

Skrevet

Stemmer heller for at kvalme skal bort fra kropp... sånn i alle sammenhenger, gravid eller ikke! (stryke Yaddaline på kinnet med kald, våt klut og sende en bris din vei... tenker varmen ikke hjelper deg noe særlig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...