Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Melka har kommet for fullt nå, så nå har jeg pupper ut av en annen verden. Herregud så svære og au så vonde. Lillegutt spiste masse og veldig ofte på formiddagen og nå sitter jeg med en melkespreng som holder på å ta knekken på meg! Mmmm, så deilig det er å ha en nyfødt liten tass igjen!
MamiMaribel Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Hihi, ja, det kan være ganske moro for oss som ikke har så mye vanligvis, men en noe bittersøt opplevelse er det, ja! Au........... trøst deg med at det vonde går over i løpet av et par-tre uker, mens størrelsen består enda en stund, hihi:-DDD
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Bittersøt, der sa du det! Mannen min er jo i fyr og flamme, men det er "bare se og ikke røre" policy i heimen! Har en pupp under hver arm til vanlig så å kunne titte ned i en kløft er jo litt stas da. Men gud så jeg ønsker at lillegutt våkner snart.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 hihihi, gratulerer med ny baby, og med nye pupper, ja det er kjempe gøy å endelig få kløft:) hehe, akkurat sånn var jeg og, men akk så vondt, "pamela go home" liksom:)) hihi
~sjiraff~ Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Gratulerer så mye! Tenkte masse på deg da vi var bortreist! Jeg angrer på at jeg ikke tok bilde av mine, så store og faste vil de aldri bli igjen ;o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Var i et bryllup da frøkna var 11 dager eller no. Da tok mannen min bilde av meg mens jeg ammet... dvs. jeg trodde det var amminga han tok bilde av. Faktum var at det var det lille babyhodet foran den store sprengte puppen han avbildet. Det artige er at sv.far gjorde det samme da svigermor satt og ammet mannen min for 32 år siden. Pupper og gutter altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå