Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har en profil hvor bare venner får se.. Men jeg har alikevel ikke hatt noen album med bilde av sønnen min. For føler at det kan være litt utrygt å legge ut bilder på nett... Men nå har jeg så lyst å lage et album fra en ferietur vi har hatt i sommer. Er det "farlig" å legge ut noen bilder der, med han med på bildene. Det er bare venner som får se albummet. Å han har selvfølgelig klær på seg på alle bildene... Hva gjør/mener dere andre?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har bilder av min på facebook og nettby... synes folk er litt vell hysteriske på det der, jeg da... Så lenge de er kledd på bildene er det ok synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Facebook får rettigheten til alle bildene og all informasjon du legger ut der, så det spiller ingen rolle om det kun er vennene dine som får se selve albummet. Facebook kan gjøre hva de vil med bildene, og selge dem til hvem de vil. Jeg for min del foretrekker å selv bestemme hva bildene mine skal bli brukt til.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Kan legge til at det samme gjelder BiM, DiB og BaM, de får rettighetene til alle bildene man laster opp. Samme som Anonym 17:39 27.07.2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå