Ksenia & Anjem Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14235159&sid=xz6cabuw_rw679110&pos=null&tot=null
Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ja den gjør nok det, nærmere bestemt 1698 helt ny!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 En ting har jeg jaffal lært etterhvert; stellevesker er sykt overpriset!!! Derfor jeg bare har endt opp med litt store vanlige vesker ;o)
Ksenia & Anjem Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 oiiiiii shitt.jjeg måtte bare spørre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå